پیام تسلیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در پی شهادت شهید «اسماعیل هنیه»

حجت الاسلام و المسلمین «کلانتری» در پیامی ضمن شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید «هنیه» را تسلیت گفت و تاکید کرد خون به ناحق ریخته شده کودکان و زنان مظلوم و مجاهدان غیور فلسطینی و از جمله مجاهد شهید اسماعیل هنیه، گریبان ستم‌پیشگان صهیونیست و حامیان غربی آنان را خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ - 31July 2024

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در پی شهادت شهید «اسماعیل هنیه»به گزارش دفاع‌پرس از فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم کلانتری»، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در پی شهادت مجاهد نستوه، شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، در پیامی ضمن تسلیت شهادت این مبارز خستگی ناپذیر، تأکید کرد: بدون‌شک خون به ناحق ریخته شده کودکان و زنان مظلوم و مجاهدان غیور فلسطینی و از جمله مجاهد شهید اسماعیل هنیه، گریبان ستم‌پیشگان صهیونیست و حامیان غربی آنان را خواهد گرفت و پرچم عدالت و غلبه مستضعفان بر مستکبران را بر بام جهان به اهتزاز در خواهد آورد.

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر دستان پلید استکبار به سردمداری آمریکای جنایتکار، از آستین رژیم نامشروع صهیونیستی بیرون آمد و مجاهدی نستوه و مبارزی خستگی ناپذیر از جبهه مقاومت اسلامی، از تبار فلسطین مظلوم را به شهادت رساند و قلوب میلیون‌ها انسان حق‌طلب را در سرتاسر جهان داغدار کرد.

وی در ادامه این پیام تسلیت تاکید کرد: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، دکتر اسماعیل هنیه، گرچه برای او که عمری را در جهاد فی سبیل‌الله و مبارزه با غده سرطانی آن رژیم جعلی سپری کرده بود، فوز عظیم و نیل به آرزوی دیرینه‌اش بود، اما لکه ننگ دیگری بر دامان آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و منادیان دروغین حقوق بشرِ غربی پدید آورد و خوی وحشیانه آنان را بیش از پیش بر عموم آزادی‌خواهان جهان آشکار ساخت. بدون‌شک خون بناحق ریخته شده کودکان و زنان مظلوم و مجاهدان غیور فلسطینی و از جمله مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه، گریبان ستم‌پیشگان صهیونیست و حامیان غربی آنان را خواهد گرفت و پرچم عدالت و غلبه مستضعفان بر مستکبران را بر بام جهان به اهتزاز در خواهد آورد.

در پایان وی خاطرنشان کرد: با عرض تسلیت این ضایعه غمناک به پیشگاه بقیه الله الاعظم حضرت امام عصر(ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله)، عموم برادران و خواهران ایمانی به ویژه مردم ستمدیده فلسطین و رزمندگان جان برکف جبهه مقتدر مقاومت، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت آن شهید والامقام پنجشنبه ۱۱ آبان‌ماه، همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، در شبستان امام خمینی(قدس سره) حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

حضور باشکوه عموم مردم ولایت‌مدار به ویژه جوانان، حوزویان و دانشگاهیان در این مراسم موجب تقویت و سربلندی رزمندگان جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد بود. اِن‌شاءالله

خادم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام ؛ابراهیم کلانتری »

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار