امام جمعه موقت دهلران:

خون شهید هنیه پیوند ملت ایران و فلسطین را مستحکم می‌کند

حجت‌الاسلام «مجتبایی» گفت: قطعاً خون شهید مجاهد اسماعیل هنیه در پیوند ملت ایران و فلسطین یک جهش غیر قابل باور ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶ - 02August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام سید «رسول مجتبایی» امام جمعه موقت شهرستان دهلران در آیین خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهارداشت: یکی از خصوصیت‌های انسان‌های با تقوا که باعث ایمنی آنها از عذاب الهی می‌شود این است که انسان‌ها اهل استغفار و توبه هستند و خداوند متعال هم توبه پذیر مهربانی است.

خون شهید هنیه پیوند ملت ایران و فلسطین را مستحکم می‌کند

وی افزود: انسان متقی اهل ظلم و ستم نیست و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر ظلم و استکبار می‌ایستد و پرچم حق همیشه در دست او برافراشته است، همانند مردم مظلوم فلسطین و شهید اسماعیل هنیه عزیز، این مجاهد بزرگ و این حافظ قرآن که حین تلاوت قرآن به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام «مجتبایی» خاطرنشان کرد: شهادت این شهید بزرگ یک ضایعه و خسارت بزرگ برای امت اسلامی است، اما قطعاً در دل خود، بشارت پیروزی بزرگ برای مستضعفان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین است.

خطیب نماز جمعه دهلران بیان کرد: قطعاً خون این شهید مجاهد در پیوند ملت ایران و فلسطین یک جهش غیر قابل باور ایجاد خواهد کرد و همان گونه که خون شهید سپهبد سلیمانی عزیز خطرناک‌تر از شخص سلیمانی بود، قطعاً خون شهید هنیه عزیز هم خطرناک‌تر از خود او است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند خونخواهی اسماعیل هنیه را وظیفه خود می‌دانیم، اظهارداشت: بخاطر این جنایت رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن این مهمان عزیز کشورمان، این رژیم ملعون باید منتظر انتقام و مجازات سخت باشد.

امام جمعه موقت دهلران بیان کرد: ایام اربعین حسینی علیه السلام و پذیرایی از زوار امام حسین (ع) را در پیش رو داریم، امیدواریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها