امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه:

شهادت «اسماعیل هنیه» گفتمان مقاومت را گسترش داد

مولوی علی‌بائی گفت: اسرائیل غاصب باید بداند که با شهادت هریک از مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت، نه‌تنها یک مجاهد؛ بلکه ده‌ها مجاهد دیگر قیام می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ - 04August 2024

شهادت «اسماعیل هنیه» گفتمان مقاومت را گسترش دادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مولوی «عبدالکریم علی‌بائی» امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه از توابع مرکز بخش میان‌ولایت شهرستان تایباد در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید بداند که شهید هنیه از خود اسماعیل هنیه برای آنها ترسناک‌تر خواهد بود؛ شهیدی که درخت مقاومت را با خون خود آبیاری می‌کند.

وی افزود: متأسفانه شاهد حرکتی سخیف و ناجوانمردانه‌ای بودیم که اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در ایران ترور شد و به شهادت رسید؛ رژیمی که برای رسیدن به اهداف خود، از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نمی‌کند.

امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در اردوگاه متولد شد، اما روحیه آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و شجاعت او در راه استقلال و آزادی فلسطین باعث شد که به یکی از رهبران بزرگ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین موسوم به حماس تبدیل شود.

مولوی علی‌بائی بیان داشت: اسرائیل غاصب باید بداند که با شهادت هریک از مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت، نه‌تن‌ها یک مجاهد؛ بلکه ده‌ها مجاهد دیگر قیام می‌کنند.

وی تصریح کرد: جنایات این رژیم سفاک نظیر کشتن کودکان معصوم و زنان و مردان بی‌دفاع، نابودکردن اماکن آموزشی و درمانی و قتل‌عام مردم مسلمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

این عالم اهل سنت تأکید کرد: وظیفه رهبران کشور‌های اسلامی، قطع روابط و اقدام سیاسی علیه رژیم اشغالگر قدس است تا نتواند تهدیدی برای مسلمانان باشند.

مولوی علی‌بائی خاطرنشان کرد: وظیفه مردم نیز دعاکردن برای مردم مظلوم فلسطین است که خداوند به آنها آرامش، امنیت و ثبات عنایت فرماید و دست ظلم و ظالم را از سر آنها کوتاه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار