فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

فداکاری‌های شهید «اسماعیل هنیه» الهام‌بخش آزادیخواهان جهان شد

امیر سرتیب دوم معصومی گفت: فداکاری‌های شهید اسماعیل هنیه نه تنها الهام‌بخش ملت مظلوم فلسطین، بلکه برای همه کسانی است که به عدالت و آزادی اعتقاد دارند.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 04August 2024

فداکاری‌های شهید «اسماعیل هنیه» الهام‌بخش آزادیخواهان جهان شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم گرامیداشت شهید القدس اسماعیل هنیه که با حضور کارکنان این منطقه پدافندی در مشهد برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام رذیلانه رژیم غاصب صهیونیستی در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: این اقدام ظالمانه و ناجوانمردانه، نشانه ضعف اسرائیل و ناکامی آنها در مبارزه مستقیم با مقاومت مردم فلسطین است و اتحاد و همبستگی امت اسلامی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید هنیه در یاد‌ها خواهد ماند، افزود: این شهید والامقام با وجود تمام سختی‌ها و فشار‌ها همچنان به مبارزه خود برای آزادی فلسطین ادامه داد؛ بر همین اساس فداکاری‌های او و خانواده اش هرگز از یاد نخواهد رفت.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه شهید هنیه نماد پایداری و مقاومت در برابر ظلم بود، تصریح کرد: این فداکاری‌ها نه تنها الهام‌بخش ملت مظلوم فلسطین، بلکه برای همه کسانی است که به عدالت و آزادی اعتقاد دارند.

امیر معصومی با تاکید بر اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر هیچ ملتی پوشیده نیست، گفت: شهید القدس اسماعیل هنیه با قربانی دادن خانواده و اکنون با خون خود به جهانیان نشان داد، که جنایات اسرائیل نه تنها از دیدگاه انسانی و اخلاقی محکوم است، بلکه ننگی به آبرو و حیثیت بشریت و انسانیت نیز است.

وی خاطرنشان کرد: شهید اسماعیل هنیه با وجود از دست دادن عزیزانش نه تنها در مبارزه با اشغالگران متوقف نشد، بلکه عزم اراده اش برای آزادی قدس شریف و کشورش قوی‌تر شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار