فرهنگسرای گلستان پذیرای نوجوانان شد؛

«مهارت خود مراقبتی»، «دوست‌یابی» و «ایران قوی» موضوع جدیدترین جلسات بچه‌های رستا

جدیدترین جلسات از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوعاتی همچون «دوست و دوست‌یابی» و «ایران قوی یا ایران ضعیف» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 04August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ جدیدترین جلسات از سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند. 

بیست و سومین نشست از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با عنوان «می خواهم خودم باشم!» به آموزش مهارت مراقبت از آنچه که به آن اعتقاد پیدا کرده‌ایم، می‌پردازد. علاوه براین، بیست و چهارمین نشست از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با محوریت «دوست و دوست‌یابی» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. این جلسه با شعار «بگو با کیستی تا من بگویم کیستی!» برپا می‌شود و طی آن مهم‌ترین موضوعات در حوزه «اهمیت و معنای دوستی و تاثیر آن بر زندگی ما» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸، بیست و پنجمین نشست «بچه‌های رستا» را نیز با موضوع «ایران قوی یا ایران ضعیف؟» برگزار می‌کند. این جلسه با شعار «نقش من در ساختن ایران آینده» برپا خواهد شد و طی آن جمعی از نوجوانان با همراهی علیرضا معادی، پژوهشگر اجتماعی به بررسی مسئولیت‌های خود در ساخت ایران آینده می‌پردازند.

«مهارت خود مراقبتی»، «دوست‌یابی» و «ایران قوی» موضوع جدیدترین جلسات بچه‌های رستا

 بازدید از نمایشگاه نگارخانه، کتابخانه و اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی نظیر ایرهاکی، فوتبال دستی و ... از دیگر برنامه‌های جنبی این دورهمی‌های نوجوانانه خواهد بود. 

گفتنی است؛ این جلسات از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با همکاری نوجوان دختر فعال فرهنگی مسجد جامع نارمک مقطع متوسطه دوم و نوجوانان پسر مقطع متوسطه اول و دوم مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار می‌شود. نخستین جلسه در روز دوشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۰، دومین نشست در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۷ و سومین گردهمایی نوجوانان رستا در همان روز از ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد. فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان جنب پارک فدک واقع شده است. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار