معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی مطرح کرد؛

آمادگی دانشگاه پدافند هوایی ارتش برای برگزاری کارگاه‌های مشترک علمی

امیر سرتیپ دوم دلاوری گفت: به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در اکثر عرصه‌های مرتبط با علوم پدافندی، صاحب‌نظر و به‌طور مستمر با مراکز علمی، آموزشی و دانش‌بنیان در حال تبادل دانش هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 05August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علی دلاوری» معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از اردوگاه آموزشی دانشجویان دانشگاه پدافند اظهار داشت: آموزش‌های ارائه‌شده در سطح ارتش هم‌تراز با استاندارد‌های جهانی است و ارتقای مهارت‌های آموزشی دفاعی و نظامی با بهره‌گیری از کارکنان نخبه و متعهد نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

امیر سرتیپ دوم دلاوری

امیر سرتیپ دوم دلاوری گفت: همزمان با به‌روز شدن تهدیدات و در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی هدفمند، لزوم به‌کارگیری روش‌های نوین آموزشی در حوزه‌های نظامی و دفاعی، امری مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه اثربخشی آموزش‌های نظامی مبتنی بر ارتقای مهارت و توان رزمی است، افزود: امروز در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بهره‌مندی از مجرب‌ترین اساتید در حوزه آموزش‌های نظامی و تخصصی، به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در اکثر عرصه‌های مرتبط با علوم پدافندی، صاحب‌نظر و به‌طور مستمر با مراکز علمی آموزشی دانش‌بنیان و... در حال تبادل دانش هستیم.

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: دانشگاه پدافند هوایی ارتش آمادگی برگزاری کارگاه‌های مشترک علمی در حوزه طراحی و تولید سامانه‌های دفاعی و پهپادی را دارد و در این زمینه شاهد بروز استعداد‌های نسل جوان هستیم.

امیر دلاوری در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه پدافند با حضور در اردوگاه‌های مختلف کویر، جنگل، کوهستان و... با صحنه‌های شبیه‌ساز عملیاتی و رزمی با توجه به موقعیت ژئوپلتیک کشورمان آشنا می‌شوند تا در زمان صحنه رزم واقعی بتوانند بیشترین کارآمدی را داشته باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار