تشکیل قرارگاه تعالی آموزش در ارتش

معاون تربیت و آموزش نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقدامات برجسته‌ای در حوزه تربیت و آموزش در ارتش صورت گرفته است، گفت: به دستور سرلشکر موسوی، قرارگاه تعالی آموزش در ارتش تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۹۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «حمید مصطفوی» معاون تربیت و آموزش نیروی هوایی ارتش در نشست علمی ریل‌گذاری و سیاست‌های ابلاغی تربیتی و آموزشی که امروز (یکشنبه) با حضور اعضای هیأت علمی و اساتید برتر دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در حوزه آموزشی جزو شیرین‌ترین نوع خدمت‌هاست، اظهار داشت: معلمی جزو مشاغل نورانی و موهبتی الهی است که خداوند متعال به انسان عطا کرده است و برکات و اثربخشی آن را در سرنوشت سازمان‌ها، نیرو‌ها و بخش‌های مختلف جامعه می‌بینیم.

معاون آموزش و تربیت نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ دوم مصطفوی با بیان اینکه انبیاء و اولیاء الهی معلم بشریت بودند، گفت: افتخار می‌کنیم که خادم شما عزیزان در حوزه تربیت و آموزش و معلمی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات برجسته‌ای در حوزه تربیت و آموزش در ارتش صورت گرفته است، عنوان کرد: به همت فرماندهان و اساتید و با تجربه، کارنامه درخشانی در نیروی هوایی ارتش داریم و به برکت وجود اساتید برتر و با تجربه، تحولات زیادی در این نیرو اتفاق افتاده است.

معاون تربیت و آموزش نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دانشگاه مبدأ تحول است و می‌تواند سرنوشت سازمان‌ها را تعیین کند، تأکید کرد: باید به مراکز آموزشی نگاه حمایت‌گونه داشته باشیم که البته این فرهنگ در ارتش وجود دارد.

امیر مصطفوی با بیان اینکه اولویت اول ما متناسب‌سازی آموزش با مأموریت سازمانی است، افزود: قرارگاه تعالی آموزش که به دستور فرمانده کل ارتش تشکیل شده است، یک فرصت برای نیرو‌هاست. ذیل این قرارگاه کارگروه‌هایی نیز وجود دارد که امکان ارائه هرگونه پیشنهاد، طرح و ایده را فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از فناوری‌های نوپدید اظهار داشت: ما باید از فناوری‌های جدید استفاده کنیم و به‌روز باشیم؛ البته نیروی هوایی ارتش در این راستا پیشگام بوده و موضوعات مهمی را آغاز کرده است. 

معاون تربیت و آموزش نهاجا با بیان اینکه اساتید ما منشأ تحول در نیرو‌ها هستند، خاطرنشان کرد: امروز در دنیا شاهد سیر تحول در حوزه‌های مختلفی هستیم؛ به همین منظور لازم است که نوع آموزش‌ها تغییر کند و به‌روز شود؛ لذا ما از ایده و طرح‌ها استقبال می‌کنیم.

امیر مصطفوی با تأکید بر لزوم پرداختن به موضوع تغییرات و متناسب‌سازی در آموزش گفت: متأسفانه در کشورمان دغدغه‌ای نسبت به موضوع آموزش وجود ندارد؛ البته در موضوع و مدل آموزش در نیروی هوایی ارتش ضعفی نداریم، بلکه حتی بسیار غنی هستیم و نیروی هوایی ارتش پرچم‌دار پرداختن به موضوع تربیت و آموزش است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار