رئیس ستاد اربعین حسینی:

اربعین تمدن‌ساز است

میراحمدی با بیان اینکه اربعین تمدن‌ساز است، گفت: دشمنان دنبال اربعین‌هراسی هستند، اما این پیاده‌روی بزرگ امسال پرشکوه‌تر از هر سال با شعار «کربلا طریق‌الاقصی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 06August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «سید مجید میراحمدی» رئیس ستاد اربعین حسینی امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاحیه اربعین حسینی  ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی اظهار داشت: اگر امروز در موضوع اربعین شاهد تسهیل‌گری‌های عظیمی هستیم، این به‌خاطر تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید است که دغدغه سهولت این سفر را برای زائران داشت.

اربعین تمدن‌ساز است

وی افزود: اربعین امسال در شرایط خاصی در حال برگزاری است که جهان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است و بیش از ۴۰ هزار فلسطینی مظلوم به شهادت رسیده‌اند؛ هم‌چنین جهان در انتظار خونخواهی یکی از سرداران جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه است.

رئیس ستاد اربعین گفت: اربعین حسینی یک موهبت الهی، کنگره بزرگ شیعیان جهان، ترکیبی از عشق و ایمان و نشانه‌ی آمادگی برای مبارزه در راه خداست.

میراحمدی خاطرنشان کرد: اربعین تمدن‌ساز است و به‌همین جهت دشمنان دنبال اربعین‌هراسی هستند ولی باید گفت ان‌شاءالله اربعین امسال پرشکوه‌تر از هر سال با شعار «کربلا طریق الاقصی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار