مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری آئین تجلیل و تکریم از ۶۰ هزار بانوی پیشکوست دفاع مقدس مازندران

«کهسال کلکناری» از برگزاری آئین تجلیل و تکریم از ۶۰ هزار بانوی پیشکوست دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ - 06August 2024

برگزاری آئین تجلیل و تکریم از ۶۰ هزار بانوی پیشکوست دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «گلی کهنسال کلکناری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران  امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس که در فرمانداری ساری برگزار شد، با بیان اینکه اولین جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف از تشکیل شورا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت انعکاس فعالیت‌های زنان انقلابی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی است.

وی ارائه سبک زندگی اسلامی ایرانی مبتنی و برگرفته از الگو‌های زنان، مادران، همسران و دختران در هشت سال دفاع مقدس در ابعاد مختلف علمی فرهنگی و تربیتی خانواده را نیز از اهداف این شورا برشمرد.

کهنسال کلکناری با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ این شورا در استان مازندران تشکیل شد، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف اعم از برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی و مستندسازی در حوزه زنان دفاع مقدس انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد در ستاد هفته دفاع مقدس و سوم خرداد این شورا در طول سال پررنگ‌تر فعالیت داشته است.

کهنسال کلکناری با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف با محوریت زنان در دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری تکریم و تجلیل از ۶۰ هزار بانوی پیشکسوت دفاع مقدس است که همکاری دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار