در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)؛

جلسه هماهنگی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده‌روی جامادگان اربعین حسینی شهرستان ری با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، فرماندار و شهردار شهرستان ری و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان و جمعی از مدیران این بارگاه ملکوتی در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ - 06August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده‌روی جامادگان اربعین حسینی شهرستان ری با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، فرماندار و شهردار شهرستان ری و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان و جمعی از مدیران این بارگاه ملکوتی در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی‌عسکر» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) پس از ارائه گزارش از سوی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری، ضمن خیرمقدم و تشکر از اقدامات صورت‌گرفته، با تأکید بر لزوم مدیریت و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌ها اظهار داشت: شایسته است با رفع نواقص، براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته در سنوات گذشته، به برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با مدیریت متمرکز و همکاری ارگان‌های دست‌اندرکار کمک کنیم. 

جلسه هماهنگی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار شد

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: مبنای کار، خدمت‌رسانی حداکثری به زائرین است و با توجه به گرمای هوا و کثرت جمعیت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان لازم است توان و ظرفیت حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری به‌کار گرفته شود تا خدمت‌رسانی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی‌عسکر تصریح کرد: دریافت آمار و اطلاع دقیق از میزان حضور زائرین از مناطق مختلف تهران به سمت حرم با توجه به تراکم جمعیت، اهمیت بالایی دارد تا بتوان برای سال‌های بعد با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توزیع عادلانه و مناسب امکانات رفاهی، مشکلات احتمالی را مرتفع کرد.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در پایان تأکید کرد: بزرگترین هدف برپایی مراسم و شعائر دینی مانند پیاده‌روی اربعین حسینی، تأکید بر پیام وحدت، ولایت‌مداری و دینداری صحیح، و مقابله با جهل و نادانی و گمراهی است و باید در تحقق این اهداف والا همه‌ تلاش خود را به‌کار ببندیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار