در پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار آمده است؛

خبرنگاران متعهد، مجاهدان مقابله با نظام سلطه در جنگ نرم هستند

به مناسبت روز خبرنگار، نظری در پیامی خبرنگاران متعهد و دلسوز را مجاهدانی دانست كه با قلم خويش، پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده‌اند.
کد خبر: ۶۸۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ - 07August 2024

خبرنگاران متعهد، مجاهدان مقابله با نظام سلطه در جنگ نرم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

روز خبرنگار یادآور جانفشانی‌های مردان و زنانی است که در صف اول مبارزه با استکبار رسانه‌ای قرار دارند، مجاهدانی بی‌ادعا که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام برسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. 

آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

روز هفدهم مرداد ماه به ياد خبرنگار شهيد «محمود صارمی» به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است تا فرصت مغتنمی باشد برای تجليل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كه با قلم خويش، پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده‌اند.

دشمن، امروز، در ستيز با اسلام‌گرایی جهان و جمهوری اسلامی نه با تسليحات گوناگون و جنگ‌افزارها، بلكه با ترفندهای گوناگون تبليغاتی و سياه‌نمائی به ميدان آمده و مترصد حساس‌ترين و خاص‌ترين فرصت‌هاست تا با هجمه بی‌امان خويش، مأموريت شوم خود را انجام دهد.

 در شرایط حساس جهان امروز، مسئولیت خبرنگاران متعهد و ارزشی در راستای اطلاع‌رسانی واقعيت‌ها به مردم، مسئوليتی بس خطير و مهم است.

خبرنگاران مومن كه با قلم خويش همگام و همراه با مردم متدين و انقلابی ايران، بنای طاغوت را واژگون کرده و انقلاب شكوهمند اسلامی را رقم زدند و پس از آن در دوران دفاع مقدس، با جنگ روانی دشمنان و متجاوزان مقابله كرده و ايفاگر نقش‌های خاص فرهنگی در اين زمينه بوده‌اند، اكنون نيز با اطلاع‌رسانی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی، ضمن خنثی كردن توطئه دشمنان با پيشرفت‌های جامعه همگام شده و می‌شوند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهید والامقام «محمود صارمی» و تمامی شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه، اين روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر كه خالصانه و صادقانه با قلم خويش در راستای آرمان‌های والای امام راحل (ره) و پيشرفت ميهن اسلامی خدمت می‌كنند، تبريك گفته، توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها