استاندار همدان:

شهادت «اسماعیل هنیه» نمادی از ایستادگی در برابر ظلم است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهادت اسماعیل هنیه نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و این راه پُر افتخار همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷ - 07August 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان شامگاه (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت «اسماعیل هنیه» در همدان اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست، اسرائیل به اشتباه می‌پندارد که می‌تواند راه خدا را مسدود کند اما از این حقیقت غافل است که با شهادت، اقیانوس مقاومت قوی‌تر شده و رژیم صهیونیستی را نابودی خواهد کرد.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و این راه پُر افتخار همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی در مدت کوتاه خدمت خود منشأ خدمات بسیاری شد و راهی را گشود که پیمودن آن مایه افتخار هر کسی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، با تلاش‌های بی‌وقفه خود به مردم و کشور خدمت کرد و نام او برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید. در استان همدان، پس از دو دهه، مشکل آب با دستور رئیس‌جمهور شهید برطرف شد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: نام شهید آیت‌الله رئیسی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و راه او ادامه خواهد داشت؛ اقدامات و خدمات او الگوی ارزشمندی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

وی متذکر شد: باید با حفظ اتحاد و همدلی، راه شهدای عزیزمان را ادامه دهیم و از آرمان‌های آنها پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها