نشست صمیمانه فرمانده نداجا رشت با خبرنگاران

به مناسبت روز خبرنگار با حضور فرمانده نداجا رشت، از جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های مطرح تجلیل شد.  
کد خبر: ۶۸۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ - 08August 2024

نشست صمیمانه فرمانده نداجا رشت با خبرنگارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت روز خبرنگار با حضور امیر دریادار دوم منصور لشنی و هیئت رئیسه آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، از جمعی از خبرنگارانِ خبرگزاری‌ها تجلیل شد.  

در این دیدار صمیمانه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: وظیفه‌ای بسیار خطیر بر عهده شما عزیزان خبرنگار می‌باشد، اگر زحمات اصحاب رسانه نباشد لحظات ماندگار جمهوری اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های کشور در دوران تحریم ثبت نمیشد.

امیر لشنی نقش رسانه در جنگ‌های امروزی را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: جنگ‌های امروزه در جهان بین الملل چندین وجهه داشته و مهمترین وجه آن جنگ رسانه‌ای است لذا باید در این حوزه بسیار قوی عمل کرد و تأکید مقام معظم رهبری به توجه به فضای مجازی هم به همین دلیل است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت به نقش خبرنگاران در بازتاب امیدآفرینی در بین جامعه و جوانان و خوشبین‌سازی آحاد مردم به اقتدار نیرو‌های مسلح اشاره نمود و تاکید کرد: دستاورد‌های نیرو‌های مسلح از زمان جنگ تحمیلی تا  کنون با همه محدودیت‌ها و تحریم‌های تسلیحاتی در طول تاریخ بی‌نظیر است و نشان دادن عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح در تمامی نقاط عالم از وظایف اصلی اصحاب رسانه است.

در این نشست حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده و این ارزش کار خبرنگار را می‌رساند و به‌راستی که اصحاب رسانه چشم بینای جامعه، رسالت بزرگ روشنگری و آموزش را برعهده دارند.

وی ادامه داد: خبرنگار  با قلم شیوا و رسا مشکلات و تهدیدات را رسانه‌ای می‌کند و امید می‌رود که همه فعالین این حوزه ضمن رعایت اصول موازین جمهوری اسلامی ایران حق مطلب را ادا نمایند تا خدای نکرده از نشر مطالب خلاف واقع جامعه ملتهب و دشمنان نظام خوشحال نشوند.

گفتنی است در این نشست صمیمانه از خبرنگاران حاضر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار