مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

اصحاب رسانه بر رسالت پیام‌رسانی اشراف کامل دارند

گودرزی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به جهاد تبیین و رسالت خود در پیام‌رسانی اشراف کامل دارند، گفت: وقتی پرچم شما اصحاب رسانه لرستان جایی بالا می‌رود من احساس افتخار می‌کنم و این را نشانه اشراف کامل شما بر حیطه کاری خودتان می‌دانم.
کد خبر: ۶۸۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ - 10August 2024

اصحاب رسانه بر رسالت پیام‌رسانی اشراف کامل دارندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «کرم گودرزی»، مدیرعامل شرکت گاز لرستان، امروز( شنبه)  در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار کرد: خداوند در قرآن از قلم به‌عنوان یک منبع یاد کرده و این نشان‌دهنده جایگاه قلم است.

وی با اشاره به اینکه قداست قلم به این حد است که کتابت قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر منابع ما را بر عهده داشته است، بیان کرد: قلم قداستی دارد ک هر کس به نوبه خود باید در شأن آن کار کند و قدم برداردمدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: شرکت گاز لرستان از نظر سلامت اداری به‌عنوان شرکت اول در کشور شناخته شده است که یکی از زیرسنجه‌های مهم در این ارزیابی سلامت معاملات، کارکنان و رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی گفت: ۷۴ روستا در حال گازرسانی داریم که عمدتاً در معمولات هستند، تا پایان سال به جمع روستا‌های گازدار اضافه خواهند شد. عملاً گازرسانی در استان ما به پایان رسیده و گام بعدی این است که بهره‌وری و کیفیت خدمات‌دهی را افزایش دهیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار