دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

صحنه‌هایی که در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند+فیلم و عکس

المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای تیم‌های تکواندو و کشتی جمهوری اسلامی ایران پر از افتخارآفرینی بود.
کد خبر: ۶۸۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ - 11August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، ورزش اصولا مقوله‌ای است که ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی را در بر‌می‌گیرد و همه اقشار مختلف مردم را در این امر مهم سهیم می‌کند و ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی اصولا نقشی مهم و تاثیرگذار در فراگیری فرآیند پرورش یک قهرمان ملی دارند.

صحنه‌های که در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند+فیلم و عکس

مردم ایران، مردمی هیجانی و پر از شور و نشاط هستند و با هر فراز و نشیب در ورزش علی الخصوص در سطح ملی آن واکنش‌ها و ری اکشن‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

صحنه‌های که در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند+فیلم و عکس

المپیک 2024 پاریس نیز با توجه به اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است و همین طور اتفاقات سرنوشت سازی که در این چندماه اخیر گریبانگیر کشور ما شد بسیار حساس بود و مردم بعد از همه این حادثه به دنبال شور و نشاط و شعف در کشور بودند.

صحنه‌های که در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند+فیلم و عکس

در این بین فدراسیون‌های تکواندو و کشتی با مدیرانی لایق و تربیت ورزشکارانی از جنس ایرانی اصیل و شرافتمند به این مهم دست پیدا کردند و ورزشکاران آنها با نمایش شگفت‌انگیزی که در مسابقات از خود نشان دادند شور و نشاط و شعف را به کشور بازگرداندند و این روزها همه جا اسم و رسم آنها بر سر زبان‌ها افتاده است.

صحنه‌های که در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند+فیلم و عکس

کشور ایران در برهه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و بزنگاه‌های حساس فرهنگی در مسابقات ورزشی شرکت کرده است یادمان نمی‌رود که دشمنان و ضد انقلاب و مستکبران چنان جو مسمومی در کشور در سال‌های قبل ایجاد کردند و با فحاشی و جنگ روانی که برای ورزشکاران به وجود آوردند ورزشکارانی که با تمام وجود دلشان برای ایران می‌تپید اما با استرس و اضطراب و پریشانی از ترس اینکه وحوش برانداز و ضد انقلاب به آنها حمله نکنند شاید نتوانستند آنطور که باید نمایش قابل توجهی از خود نشان دهند.

اما این نقشه شکست خورد و این بار این تنش‌ها با مدیریت مدیرانی متخصص و انقلابی و دادن روحیه و انگیزه به ورزشکاران به شکل قابل توجه از بین رفت و حالا ورزشکاران ما با اقتدار قهرمان می‌شوند و به این خاک و به این پرچم می‌بالند.

انتهای پیام/ 801

نظر شما
پربیننده ها