31هزار جوان 19 ساله در دفاع مقدس شهید شده‌اند

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع)گفت:جهان اسلام باید یکپارچه در برابر کفر قد علم کند تا دچار مشکل نشود،دشمنان مدت‌ها در حال شناسایی بازوان انقلاب اسلامی در منطقه هستند تا نابودشان کنند.
کد خبر: ۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ - 31January 2016

31هزار جوان 19 ساله در دفاع مقدس شهید شده‌اند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،سردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) در یادواره 87شهید بخش میرزا کوچک گوراب زرمیخ صومعهسرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

وی بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و افزود:خانوادههای شهدا عزیزترین افراد زندگی و سرمایه های خود را که همانا فرزندان بودند را تقدیم انقلاب کردند که باید مورد احترام و تکریم قرار گیرند.

سردار اباذری با بیان اینکه بیشترین یادوارههای کشور در گیلان برگزار میشود،خاطرنشان کرد:یادوارهها مجلس شهید،احیای دوباره و زنده شدن است.

وی با بیان اینکه بیش از 180هزار جوان در دوران دفاع مقدس شهید شدند که 87 شهید آن متعلق به بخش میرزا کوچک است،افزود شهدا ثابت کردند کشور ما دارای هزاران میرزاکوچکخان است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) ادامه داد:آرامش و امنیت کشور بواسطه خون شهدا است به گونه ای که در عملیات کربلای 5 در هر دقیقه 10جوان شهید میشدند.

وی با اشاره به31 هزار شهید 19ساله در دوران دفاع مقدس گفت:قریب 28 هزار شهید دوران دفاع مقدس 20، 21 و 18ساله بودند.

اباذری با تاکید بر اینکه در دوران مقدس با دستان خالی و بدون امکانات پیروز میدان نبرد حق علیه باطل شدیم،افزود: هدف از برگزاری یادوارهها پاسداشت و ترویج آرمانهای شهدا و آشنایی نسل جوان با افکار و سیره شهدا است.

وی به حضور جوانان ایرانی در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود:امروز جوانان کشور ما در برابر کفر جهانی قد علم کرده اند و در دفاع از حرم ائمه (ع) و ارزشها به مقابله ایستادهاند.

اباذری با تاکید بر اینکه باید همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم،ابراز کرد: چرا امروز باید امت اسلامی بر سر منابع و سرمایهها به جان یکدیگر بیفتند و دچار اختلاف شوند، این روزها جزو بهترین روزهای آمریکا و صهیونیست است که با پول و منابع اسلامی و مسلمانان و سلاح غربیها دنیای اسلام را به جان یکدیگر انداختهاند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) به خریداری 90 میلیارد دلار سلاح طی سالهای گذشته توسط سه کشور عربستان،قطر و امارات اشاره کرد و گفت:هدف از خرید سلاحها نابودی دنیای اسلام بوده است نه مبارزه با صهیونیست.

وی با بیان اینکه کار آل سعود رو به اتمام است، متذکر شد:جهان اسلام باید یکپارچه در برابر کفر قد علم کند تا دچار مشکل نشود،دشمنان مدتها در حال شناسایی بازوان انقلاب اسلامی در منطقه هستند تا نابودشان کنند.

اباذری با اشاره بر اینکه نفوذ انقلاب اسلامی به میزانی است که با شهید شدن شیخ نمر کار تمام نمیشود،یادآور شد: دشمنان همواره در حال توطئهچینی هستند و آتش زدن سفارت عربستان یک برنامه حساب شده و از پیش تعریف شده بوده است و حضور برخی افراد و سر دادن شعارها گویای این مطلب است.

وی با بیان اینکه ما در سوریه پیروز میدان خواهیم بود،افزود:محور مقاومت از نگاه آمریکاییها در سوریه تمام شده بود و این در حالی است که با ورود سلحشوران سپاه ایران، مجدداً تقویت شد.

اباذری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده که توسط یک رهبر هدایت میشود و دشمنان بر آن آگاهی دارند،افزود:علی رغم دهها سال اسلام هراسی و اسلامستیزی، نام محمد(ص) و اسلام در آمریکا و انگلیس رشد کرده است و علت تشکیل داعش و گروههای تکفیری نیز از اسلام هراسی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برآورد کردهاند که اروپای 2050 متعلق به مسلمانان خواهد بود،ادامه داد: اسلام به برکت انقلاب اسلامی راه خود را یافته است و در حال گسترش است و مذاکره شش قدرت جهانی با ایران نشاندهنده قدرت ایران و برگرفته از ارزشهای خون شهدا است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع)،ایران را امنترین کشور دنیا دانست و عنوان کرد: عدم ورود یک داعشی و تکفیری به کشور ما گویای اشرافیت اطلاعاتی و توانایی قدرت ایران است و دشمنان آگاهند که ایران علاوه بر خود کشورهای منطقه را نیز میتواند حفظ کند.

وی سردار سلیمانی را نماد قدرت ایران و انقلاب اسلامی خواند و افزود: عزت ایران و انقلاب اسلامی به میزانی این اسم را بزرگ کرده که مسئولین آمریکا آرزوی دیدار سردار سلیمانی را دارند.

اباذری به دستگیری 10 نفر از نیروی آمریکایی در آبهای خلیج فارس طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت:دستگیری نیروهای آمریکایی نشانه ذلت دشمنان در برابر اقتدار ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان بدنبال نقشه و نفوذ در ایران می باشند،ادامه داد:امروز دشمنان به مجلس خبرگان چشم دوختهاند و خواهان شکستن اقتدار و عزت ولایت فقیه هستندو بکارگیری 80 بار کلمه نفوذ توسط مقام معظم رهبری در جهت توجه بر نفوذ است.

اباذری با اشاره بر اینکه دشمن با انواع برندها قصد نفوذ را دارد، افزود:خبیثتر از آمریکایی در دنیا وجود ندارد و امام راحل نام شیطان بزرگ را بر آنها نهادند،امروز آمریکا با سیاست لبخند وارد شده است و بسیاری از مسئولان با این لبخند فریب خوردهاند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) در پایان اظهار کرد:دشمنان در صدد هستند تا با ورود افراد به مجلس خبرگان شاکله انقلاب و شجره طیبه را تضعیف کنند و ما باید با عزت و اقتدار از ارزشها پاسداری کنیم.

شهید سید معروف ایرانی،ناصر همت زاده،فرخ نیکبین،احمد مرادی کوریه،سیدمحمدحسین موسوی زاده،فرهاد محبوبی،طاهر محبوبی،احمد صفردوست،سیاوش هادی نژاد،کیاوش جان نثار،هدایت صفری،مجید علیپرست،رحیماله پورنصیری،سید موسی نجفی، احمد رجبی،مهرداد بازیار،سید مرتضی صفوی،بیتاله علینیا، سید محمد عسکری، احمد عادلی،اردشیر علینیا،قاسم عاشورزاده و علیرضا برادران نصیری از جمله شهدای بخش میرزاکوچک صومعه سرا محسوب میشوند.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار