مسئول بسیج رسانه استان قم خبر داد:

معرفی و تقدیر از ۱۶ برگزیده نخستین رویداد رسانه‌ای امید در قم

«شمس» از معرفی و تجلیل از ۱۶ برگزیده نخستین رویداد رسانه‌ای امید در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 11August 2024

معرفی و تقدیر از ۱۶ برگزیده نخستین رویداد رسانه‌ای امید در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «داود شمس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در گفتگویی با گرامیداشت روز خبرنگار و با اشاره به جزییاتی از نخستین رویداد امید اظهار داشت: در مجموع، از ۷۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه رویداد، ۱۶ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

شمس خاطرنشان کرد: در بخش مصاحبه، اعظم ربانی از خبرگزاری فارس حائز رتبه نخست و سمیرا مرادیان و رقیه‌سادات موسوی از خبرگزاری پانا به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش «گزارش تفصیلی» محبوبه حقیقت از خبرگزاری فارس و هیفا پردل از روزنامه شاخه سبز شایسته تقدیر و در «گزارش تصویری» محمدحسین تقی‌زاده از خبرگزاری فارس رتبه اول و محسن کرمعلی از باشگاه خبرنگاران جوان، شایسته تقدیر شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه در بخش «گزارش ویدئویی» آثار دریافتی به دو صورت انفرادی و گروهی مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: علی حسنی‌پور از خبرگزاری فارس و سالار خاتمی‌نژاد از خبرگزاری بسیج، حائز رتبه شایسته تقدیر و در بخش «گزارش ویدئویی گروهی» گروه شهید باغبانی شامل سعیده کرامتی، مجتبی کرمعلی و حسین شاهبداغی از خبرگزاری فارس رتبه اول، گروه قرارگاه حضور رتبه دوم و گروه آینور رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: رتبه اولِ بخش «گزارش خبری» به محمدرضا قربانی از خبرگزاری فارس رسید و زهرا حسین‌پور در همین بخش، شایسته تقدیر شد.

وی در پایان افزود: بخش پایانیِ اولین رویداد رسانه‌ای امید، به «یادداشت‌ها» اختصاص داشت که در این بخش نیز سعید چراغی از خبرگزاری رسا و زهرا زنگنه از پایگاه خبری دیدار قم، به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار