‍ فرماندار ویژه دهلران:

خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی هستند

«صادقی» گفت:خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و کمک کننده به مسئولان و مردم برای توسعه و عمران و آبادانی هستند.
کد خبر: ۶۸۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 12August 2024

 خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «لطیف صادقی» فرماندار شهرستان مهران در نشست با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهادت شهید صارمی از خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی و نقد منصفانه آنها در راستای حل مشکلات مردم قدردانی کرد و اظهارداشت: این عزیزان خط مقدم اطلاع رسانی به جامعه و افکار عمومی هستند و در توسعه و پیشرفت نقش بسزایی دارند.

وی ۳۶۵ روز را روز کار خبرنگاران در اطلاع رسانی در طول سال ذکر کرد و افزود:امروز روز تقدیر از زحمات این عزیزان است که باید از تلاش و همت خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد و بی شک جامعه و مسئولان قدردان کار شما هستند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: در عرصه تعامل وارتباط با رسانه ما همیشه پیشقدم بوده و از انتقاد سازنده خبرنگاران همواره استقبال می‌کنیم، چون برای توسعه و عمران و آبادانی و اصلاح امور همت می‌کنند.

وی به حضور شش پیمانکار در پروژه چهار خطه مسیر دهلران به اندیمشک و مهران وحذف نقاط حادثه خیز اشاره و گفت:دهلران از محور‌های پر تردد زوار اربعین است و توجه به جاده‌های آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

«صادقی» به پیگیری برای جاده‌ها و حذف نقاط حادثه خیز در شهرستان اشاره و گفت:تعریض پل‌ها در مسیر دهلران به مهران با ۲۶ میلیارد تومان و حذف نقاط حادثه خیز نصریان با ۱۳۷ میلیارد تومان در حال اجرا هستند ولی روند کار باید تسریع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار