برگزاری همایش مدار امید در سپاه قمربنی هاشم (ع)

همایش مدار امید و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 12August 2024

برگزاری همایش مدار امید در سپاه قمربنی هاشم (ع)به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد،همایش مدار امید و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این آیین گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، همایش مدار امید در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و مدیران روابط عمومی بسیج تجلیل بعمل آمد.

عبدالخالق سعیدی افزود: این همایش باحضور مدیران و خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه ها، هفته نامه‌های استان چهارمحال و بختیاری و مدیران شعب روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیر کل صدا و سیمای استان در این همایش طی سخنانی به تبیین اهمیت رسالت و نقش فعالان رسانه‌ای در جهاد تبیین و مقابله با خط تحریف دشمنان انقلاب اسلامی پرداختند.

سعیدی، ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای رسانه‌ای استان چهارمحال و بختیاری، تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج و مدیران روابط عمومی در پایان این همایش برگزار شد.

گفتنی است؛ پخش فتوکلیپی از عملکرد رسانه‌های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع انعکاس اخبار سپاه و بسیج و نماهنگ‌هایی با مضمون جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های همایش مدار امید در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار