با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار قاجاریان را تسلیت گفت

سردار پاکپور در پیامی به مناسبت شهادت سردار قاجاریان تأکید کرد: خون‌های پاک شهیدان مدافع حرم،‌ جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و انتقامی سخت از اردوگاه سلطه صهیونیسم و تروریست‌های اجاره‌ای را نوید می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ - 04February 2016

فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار قاجاریان را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی شهادت سردار سرافراز شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه و از مدافعین حرم در سوریه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در لحظات پرماجرایی که جهانیان شاهد پیروزیهای راهبردی و افتخارآمیز رزمندگان اسلام تحت بیرق مقاومت زینبی در سرزمین شام هستند، سرداری سرافراز و فرماندهای مجاهد و دلاور از تربیتیافتگان ولایتفقیه و انقلاب اسلامی به قافله شهیدان همیشه جاوید اسلام عزیز پیوست.

سردار شهید سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان فرمانده مومن،انقلابی سلحشور و ولایتمدار تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از مجاهدتهای درخشان در 8 سال دفاع مقدس و نقشآفرینیهای بزرگ در سنگرهای خطیر مدیریتی و رزمی در یگانهای مختلف این سازمان، در راستای مأموریتهای مستشاری و حمایت سپاه اسلام از مقاومت اسلامی سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشور برای مقابله با داعش و تروریستهای تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله جامه شهادت پوشید.

تردیدی نیست خونهای پاک شهیدان عاشورایی مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و با رسوا کردن مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، انتقامی سخت از اردوگاه سلطه صهیونیسم و تروریستهای اجارهای را رقم زده و پیروزی امت اسلامی در این جدال سرنوشت ساز را «خبر اول» رسانههای جهان خواهد ساخت.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده بصیر، شجاع و خردمند به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقش امام خامنهای (مدظله)، خانواده معظم و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، بهویژه مردم شهیدپرور خطه خراسان، از پروردگار متعال خواهانم با دفع شرّ و مصائب جاهلیت مدرن از امت اسلامی، اسباب سقوط استکبار و حامیان منطقهای و فرامنطقهای تروریسم تکفیری را مقدر فرماید.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما
پربیننده ها