شوق حرم-8/ گفتاری از سردار شهید "محسن قاجاریان"؛

قدرت اصلی و افتخار امروز ما چیست؟

سردار شهید مدافع حرم "محسن قاجاریان" در سخنانی با انتقاد از برخی سیاستمداران، گفت: قدرت اصلی ما رهبر ماست. قدرت اصلی ما رزمندگان هستند. قدرت اصلی ما مردمند که حامی انقلابشان هستند و در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط از شرف و ناموس ما دفاع کردند و بدن‌هایشان تکه تکه شد.
کد خبر: ۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ - 10February 2016

قدرت اصلی و افتخار امروز ما چیست؟

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار شهید "محسن قاجاریان" فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع) بود که در سوریه به شهادت رسید. او در یکی از نمازهای جمعه شهر نیشابور به بحث قدرت اصلی انقلاب اسلامی و انتقاد از برخی سیاستمداران پرداخت که متن آن در ادامه میآید:  

قدرت اصلی ما رهبر ماست. قدرت اصلی ما رزمندگان ما هستند. قدرت اصلی ما مردمند که حامی انقلابشان هستند. قدرت اصلی ما اینها هستند که در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط از شرف و ناموس ما دفاع کردند و بدنهایشان تکه تکه شد.

اگر امروز مطرح میشود که به مدد فعالیتهای سیاسی سایه جنگ از سر ملت برداشته شد، این اشتباه بزرگ است و نباید این حرف زده شود. قدرت ما شهدای ما هستند. نباید موضوعات سیاسی با فتح خرمشهر مقایسه شوند. آن همه ایثارگری، سختی و از جان گذشتگی که در گرمای خرداد سال 61، رزمندگان متحمل شدند و از مملکت خود دفاع کردند با این موضوع قابل مقایسه نیست.

سپاه یکی از اصلی ترین مدافعان این انقلاب بوده است. سپاه در سخت ترین شرایط انقلاب به دستور حضرت امام تشکیل شد. سپاه یک نیروی عقیدتی، سیاسی و نظامی است. طبق قانونی اساسی کشور، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در سرتاسر دنیا بر عهده سپاه است. این نیروی سیاسی، عقیدتی و نظامی باید خیلی قوی باشد. این که برخی درخواست میکنند، سپاه به داخل پادگانها برود خلاف قانون است.

سپاه در شرایط سخت سالهای نخست انقلاب، در حل تمام بحرانها شرکت کرد. در کردستان وارد شد و آن پیروزیها صورت گرفت. در دفاع مقدس نیز شاهد بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمینمان بودیم.

سپاه سیاست باز نیست. سپاه عضو هیچ جریان سیاسی نیست. شان سپاه بالاتر از اینهاست. سپاه بازوی توانمند امام و رهبری بوده و است. سپاه حافظ اصلی این انقلاب است. اگر دیروز خط مقدم ما در مرزهای کشورمان بود، امروز خط مقدم ما در سوریه و لبنان است. زمانی ارتش اسرائیل به راحتی تا بیروت رفت و اشغال کرد. ولی الان جرات نمیکند به مرزهای لبنان نزدیک شود.  

افتخار سپاه و نیروهای مسلح ما این است که فرماندهشان رهبر معظم انقلاب است. این افتخار فقط مخصوص نیروهای مسلح است که یکی از بهترین بندگان خدا در کره زمین فرمانده آنهاست. افتخار سپاه همچنین به بدنهای مطهر شهداست که بعد از سی و چند سال هنوز استخوانهایشان را با لباس سپاه به شهرها میآورند و باشکوه تشییع و تدفین میکنند. این عزت سپاه است و این عزت مخصوص فرزندان این انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار