تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از خبرنگار دفاع مقدس در لرستان

سرهنگ «محسن رشیدی» به مناسبت روز خبرنگار از «عصمت دهقانی» خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در لرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد. 
کد خبر: ۶۸۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ - 13August 2024

تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از خبرنگار دفاع مقدس در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت روز خبرنگار از «عصمت دهقانی» خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در لرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش این خبرنگار در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اجتماعی، به بیان ارزش و اهمیت زحمات خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان با حضور در میادین نبرد صحنه‌هایی از ایثار و فداکاری رزمندگان را در تاریخ ماندگار کردند.
رشیدی با بیان اینکه از افتخارات مردم لرستان این است که سالروز شهادت فرزندی از این دیار، شهید «محمود صارمی» در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار ثبت شده است، گفت: شهیدان حیدریان دو برادر خبرنگار اهل لرستان بودند که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و البته استان ما خبرنگاران و عکاسان دیگری در راه اطلاع رسانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت رسانه‌ای خود در صدد ضربه زدن به پیکره این نظام مقدس هستند ولی خبرنگاران متعهد و پایبند به ارزش‌های ملی و مذهبی از افسران جنگ نرم و جنگ شناختی می‌باشند که با سلاح قلم و اطلاع رسانی به موقع نقشه‌های شیطانی دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار