فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سفارش همه شهدا دفاع از اسلام است

سردار «کرمی» گفت: سفارش همه شهدا دفاع از اسلام و استقامت است.
کد خبر: ۶۸۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ - 15August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» امروز در اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای اسارت که در سالن نور سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای غربت، اظهار کرد: شهدای غریب آیات صبر استقامت هستند و برای جهانیان نشان دادند با صبر و استقامت خود تابلوی زیبایی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه عاشورا سرتا پا پیام داشت، امام در شرایطی که ظلم و جور همه دنیا را گرفته، قیام کرد، افزود: عاشورا درس‌هایی مانند مبارزه با استکبار، ظلم، جور، زورگویی، فساد و غیره را داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با اشاره به اینکه جلوه‌های عاشورا در دفاع مقدس پیدا بود، گفت: امام حسین (ع) در مقابل ۳۰ هزار خونخوار و جلاد گفت ای شمشیرها اگر با کشته شدن من دین جدم زنده می‌ماند، مرا به آغوش بکشید.

کرمی با اشاره به اینکه سفارش همه شهدا دفاع از اسلام و استقامت است، اظهار کرد: حضرت زینب (س) آیات استقامت را تفسیر کرد و یزید را رسوا نمود و روشنگری کرد.

وی با بیان اینکه شهید مرادلو از شهدای شهر زنجان که طی چند سال اخیر پیکر ایشان پیدا شد و مادر بزرگوار آن استقامت زیادی داشت، خاطرنشان کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس در برابر دنیا ایستاد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار