در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن؛

آزاده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تجلیل شد

در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از سیدحسین سالاری همکار تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدتجلیل شد.
کد خبر: ۶۸۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 15August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از سیدحسین سالاری همکار تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدتجلیل شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همراه با برگزاری میز خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و پاسخگویی به مسائل و مشکلات همکاران ایثارگر در سالن شهید دهقان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

زارع در این نشست اظهار داشت: آزادگان سال های متمادی با بدترین شکنجه ها در زندان های رژیم بعث عراق برای سرافرازی میهن اسلامی جنگیدند و بسیاری از آنها در اسارت به شهادت رسیدند.

وی تقدیر و تشکر از ایثارگران را وظیفه همه جامعه عنوان کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از شهدای زنده بسیار کار ارزشمندی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از خون تک تک شهیدان و صبوری آزادگان و ایثارگران به وجود آمده است. ما نیز باید قدردان زحمات و ایثار این افراد باشیم و بتوانیم صبوری این بزرگواران را به نسل های بعد منتقل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شنیدن خاطرات آزادگان عزیز متوجه می‌شویم که این نظام با چه زحماتی به دست آمده است و چه فداکاری ها و ایثارگری هایی درخت انقلاب را آبیاری کرده است؛ پس در حفظ این نظام باید کوشا باشیم.

در پایان این مراسم از «سید حسین سالاری» آزاده سرافراز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار