بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن؛

آزادگان سند زنده دفاع مقدس هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 16August 2024

آزادگان سند زنده دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز و قهرمان به میهن عزیزمان ایران اسلامی برگ زرین دیگری در تقویم انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شده است.

آزادگان؛ این غیورمردان صبور که نماد استقامت و صلابت هستند در چنین روزی به آغوش وطن بازگشتند و مقاومت و پیروزی را بر صفحه کتاب انقلاب حک کردند.

با بازگشت آزادگان به میهن عزیزمان ایران اسلامی موجی از شور و شعف و شکوه و عزت همه جا را فراگرفت و عظمت این روز به یاد ماندنی در قاب پرافتخار انقلاب جاودانه شد.

بی‌شک آزادگان سرمایه‌های عظیم و گنجینه‌های ارزشمند این انقلاب هستند که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و الگو گرفتن از زندگی سراسر حماسه و پایداری حضرت زینب (س) دوران سخت و دشوار اسارت را پشت سرنهند و با مقاومت و ایستادگی خود زیباترین تصاویر را مقابل چشمان جهانیان به نمایش بگذارند.

آنها که سال‌ها در بند اسارت دشمن بودند و با وجود شکنجه‌های مختلف دشمن بعثی هیچگاه دست از آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا نکشیدند و سرافرازانه سرود آزادی سردادند و پرچم اسلام و انقلاب را برافراشته نگه داشتند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام می‌دارد این روز بزرگ و باعظمت یکی از دستاورد‌های نظام محسوب می‌شود و باید بر حفظ و بزرگداشت آن اهتمام شایسته داشته باشیم و آزادگان غیور را که نماد ایستادگی و مقاومت و صبوری هستند ارج نهیم که تکریم و تجلیل از این دلاورمردان که سند زنده دفاع مقدس هستند وظیفه همگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها