فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد؛

ورود بیش از ۶ هزار زائر پاکستانی از میرجاوه

سردار گودرزی از ورود بیش از شش هزار زائر پاکستانی از میرجاوه به داخل کشور خبر داد و گفت: زائران پاکستانی با هماهنگی مرزبانان کشور عراق از مرز چذابه به عتبات عالیات مشرف می شوند.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 17August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی در بازدید از مرز میرجاوه به همراه وزیر کشور اظهار داشت: با دعای خیر مرزبانان و مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان شش هزار زائر از مرز‌های پاکستان وارد مرز‌های کشور شدند و به سمت عمق کشور و مرز‌های استان خوزستان حرکت می‌کنند.

ورود بیش از ۶ هزار زائر پاکستانی از میرجاوه

سردار گودرزی ادامه داد: با سازوکاری که توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، انتظامی و به ویژه مرزبانان عزیز کشور اندیشیده شده، این زائران عزیز پاکستانی در مرز چذابه استان خوزستان حضور پیدا می‌کنند و از آن پایانه مرزی با هماهنگی مرزبانان کشور عراق به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

فرمانده مرزبانی انتظامی امنیت مرز‌های استان سیستان و بلوچستان را برای تردد زائران کشور‌های همسایه مطلوب دانست و اظهار داشت: آنچه که امروز در پایانه مرزی میرجاوه مشاهده شد نشان از وضعیت مطلوب و مناسبی است که نسبت به گذشته برای تردد زائران فراهم شده است.

وزیر کشور و فرمانده مرزبانی انتظامی پس از بازدید از مرز میرجاوه، بلافاصله به جنوب استان سیستان و بلوچستان سفر کرده از وضعیت تردد زائران از مرز ریمدان بازدید کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها