حجت‌الاسلام صدیقی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به رفتارهای ضد و نقیض مقامات آمریکایی گفت: ما توقعی بیش از این نداریم، آن‌ها درند‌گانی هستند که فقط زور را می‌شناسند و به هیچ قانونی پایبند نیستند، لذا تنها راه مقابله با آنان مقاومت است.
کد خبر: ۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷ - 26November 2013

مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است

حجتالاسلام والمسلین "کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: امید است توافق هستهای ایران و کشورهای گروه 1+5 آغاز یک حرکت سازنده باشد، البته باید بدانیم که این 6 ماه قدم اول است.

وی افزود: غرب هیچ منطقی ندارد و این تحریمها فقط زور است و یک طرفه، ما کاری نکرده ایم که کوتاه بیاییم، براساس قوانین بینالمللی، که همه کشورها حق دارند انرژی هستهای صلح امیزداشته باشند، هیچ کشوری از نظر قوانین بینالمللی محرومیت و ممنوعیت حقش نیست. این حق مسلم ماست و برخوردهایی که میشود ظالمانه است.

امام جمعه موقت تهران در پایان درباره رفتارهای ضد و نقیض آمریکاییها اظهار داشت: ما توقعی بیش از این نداریم، آنها درندگانی هستند که فقط زور را میشناسند و به هیچ قانونی پایبند نیستند، لذا تنها راه مقابله با آنان مقاومت است. کشور ایران باید درون خود را بسازد و با دانشمندان جوان، نیروهای مسلح همیشه آماده و مسئولین با بصیرت به مقابله با دشمنانش بپردازد.
نظر شما
پربیننده ها