بیانیه فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس؛

دولت چهاردهم از همه ابزار‌ها براى وفاق ملى فراگیر بهره ببرند

فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: امید است دولت چهاردهم از همه ابزار‌ها براى وفاق ملى فراگیر، بهره ببرند و موجبات رضایتمندى ملت شریف ایران را فراهم و دشمنان نظام را ناامید کنند.
کد خبر: ۶۸۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 19August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شوراى اسلامى در بیانیه‌ای، حمایت خود از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم را اعلام کردند.

فراکسیون نمایندگان اهل سنت

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در جریان انتخابات ریاست جمهورى، جناب آقاى دکتر مسعود پزشکیان انتظارات زیادی را در جامعه اهل سنت کشور، ایجاد نمودند و همواره از نادیده گرفته شدن حقوق جامعه اهل سنت صحبت به میان آوردند و همگان انتظار داشتند که ایشان در کابینه دولت خود، از نخبگان اهل سنت استفاده نمایند که متأسفانه این انتظار بحق مردم، تا این لحظه محقق نشده است که امیدواریم این وعده ایشان در آینده تحقق یابد.

علی‌رغم عدم تحقق انتظارات، ما نمایندگان اهل سنت خود را مکلف مى‌دانیم در راستاى توصیه مقام معظم رهبرى (دامة برکاته) به دولت دکتر مسعود پزشکیان کمک نماییم و با دقت در برنامه‌ها و سوابق وزراى پیشنهادى و براساس شاخص‌هاى تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب، وزراى پیشنهادى را ارزیابی و در صورت داشتن شرایط، به آنها رأى اعتماد دهیم. 

امید است دولت چهاردهم از همه ابزار‌ها براى وفاق ملى فراگیر، بهره ببرند و موجبات رضایتمندى ملت شریف ایران را فراهم و دشمنان نظام را ناامید کنند.

فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شوراى اسلامى.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار