مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

بصیرت افزایی رسالت مهم اصحاب رسانه انقلاب است

سرهنگ «سلامی» گفت: بصیرت افزایی و نقش آفرینی در مقابله با جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه انقلاب است.  
کد خبر: ۶۸۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 19August 2024

بصیرت افزایی رسالت مهم اصحاب رسانه انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در بازدید از دفتر روزنامه تیرنگ ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار اظهار داشت: امروز اصحاب رسانه یک رسالت بزرگی را برعهده دارند و آن هم رسالت انقلابی است.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر اطلاع رسانی و مطالبه‌گری، بصیرت افزایی و نقش آفرینی در مقابله با جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه انقلاب است. 

سرهنگ سلامی با بیان اینکه امروز سلاح دشمن سلاح رسانه است، اضافه کرد: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود بر علیه انقلاب ما هجمه می‌کند و با استفاده از ابزار رسانه در در جنگ اقتصادی فعالیت دارد، گفت: در این میدان آگاهی بخشی به مردم، برملا کردن توطئه‌های دشمنان و بصیرت افزایی خیلی مهم است. 

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی سبک زندگی مردم هم در معرض آسیب قرار دارد، بصیرت افزایی در شناخت دشمن را مهم دانست و خاطرنشان کرد: چیزی که مورد تهدید و آسیب قرار گرفته فرهنگ، آداب و رسوم ما است و آثار زندگی غربی را در خانواده‌ها به عینه می‌بینیم و گسترش سبک زندگی اسلامی و ایرانی یک وظیفه است. 

این مسئول تاکید کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم؛ هفته‌ای که حماسه و ایثار بی‌نظیر ملت ایران را یادآوری می‌کند و فضای استان یک فضای معنوی و حماسی ورزشی خواهد شد.

لزوم توجه رسانه‌ها به بزرگداشت هفته دفاع مقدس

با اشاره به اجلاسیه شهدای مازندران اذعان داشت: این رخداد‌های عظیم فرهنگی فضای مازندران را به عطر جهاد، شهادت، ایثار، معنویت، ایمان، امید و فداکاری معطر می‌کند و رسانه‌ها باید در یادآوری ایام الله دفاع مقدس تلاش کنند.

به گفته سرهنگ سلامی جامعه نیازمند روحیه مجاهدت و معنویت است و باید در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر چقدر فضای معنوی ورزشی جامعه را تقویت کنیم از آسیب‌های اجتماعی به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی از آن جامعه متر می‌شود.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: رسانه‌ها باید به بزرگداشت هفته دفاع مقدس به عنوان انقلاب وارزش‌های انقلابی توجه داشته باشند که بتوانیم این فرهنگ را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

«تیرنگ» روزنامه تاثیرگذار و کارآمد است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به فعالیت‌های ارزشی و انقلابی روزنامه تیرنگ اذعان داشت: تیرنگ روزنامه فعال، تاثیرگذار، انقلابی و کارآمد است.

این مسئول بیان کرد: مواضع انقلابی تیرنگ در بصیرت‌افزایی مردم تأثیر زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه موضوع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از موضوعات اولویت‌دار به شمار می‌آید، گفت: مازندران دیار خط شکنان است و در دفاع مقدس نقش محوری داشته است و این موزه نماد مردم و نقش مردم مازندران در انقلاب و دفاع مقدس و نماد انقلابی‌گری مازندرانی‌ها در دفاع مقدس است و باید جزو مطالبات اساسی اصحاب رسانه باشد.

سرهنگ سلامی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های فرهنگی و اثرگذار در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: این مرکز، باید جزو پروژه‌های اولویت دار استان مازندران باشد.

روزنامه «تیرنگ» در موضوع انقلاب پیشتاز است

«محمد جویباری» مدیر مسئول روزنامه تیرنگ نیز با اشاره به فعالیت ۹ ساله روزنامه تیرنگ در مازندران، اظهار داشت: روزنامه تیرنگ حوزه انقلاب، شهدا و دفاع مقدس را به طور ویژه پوشش می‌دهد.

با اشاره به اینکه تلاش کردیم در این سال‌ها منتقد صادق باشیم، افزود: روزنامه تیرنگ صدای مردم است و در موضوع انقلاب و ارزش‌های اسلامی نیز پیشتاز و پیشگام بوده است. 

در پایان این برنامه سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آسان و نشر ارتش و دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح سپاس از «محمد جویباری» مدیر مسئول روزنامه تیرنگ تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار