فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

تلاش بدون وقفه برای خدمتگزاری مردم جزو افتخار پلیس است  

سردار تقوی با تاکید بر اینکه پلیس برای خدمت به مردم بدون وقفه تلاش می‌کند، گفت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد احساس امنیت در بین آنان از افتخارات پلیس است.
کد خبر: ۶۸۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 20August 2024

تلاش بدون وقفه برای خدمتگزاری مردم جزو افتخار پلیس است  به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: تلاش و خدمت پلیس امروز بر کسی پوشیده نیست و کارکنان فراجا به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در جای‌جای میهن اسلامی مشغول خدمت‌رسانی به مردم و نظام مقدس جهموری اسلامی هستند. 

وی افزود: امنیت یک مقوله فراسازمانی است و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها نسبت به ایجاد و تداوم آن وظیفه دارند و در این میان مردم نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای می‌توانند ایفا کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین نیاز یک جامعه است و امنیتی از پایداری بهتر و مطلوب‌تری برخوردار است که مشارکت و همراهی مردم را در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: لازم است آحاد مردم از جمله اقشار اجتماعی، سازمان‌های دولتی و غیردولتی با پلیس در این زمینه همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم یکی از شاخص‌ترین اهداف فراجا بشمار می‌رود، از زحمات شبانه روزی مجموعه تلاشگر و حافظان نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار قدردانی کرد و گفت: امنیت مهمترین عامل در آرامش خاطر مردم است و تلاش و مجاهدت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد احساس امنیت در بین آنان از افتخارات پلیس است.

سردار تقوی در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات بی‌شائبه سرهنگ «حسین بیات مختاری» فرمانده پیشین انتظامی سبزوار سرهنگ «اکبر محمدزاده» را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار