قالیباف: مجلس گام دوم وفاق را برداشت

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موفقیت دولت موفقیت همه است، گفت: مجلس در مسیر حل مشکلات کشور و محقق‌کردن احکام برنامۀ هفتم پیشرفت در کنار دولت خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 21August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی در شبکه اجتماعی نوشت: نمایندگان محترم مجلس در راستای همکاری با دولت محترم، گام دوم وفاق را برداشتند و به تمام اعضاء کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان رأی اعتماد دادند. ان‌شاء‌الله مجلس در مسیر حل مشکلات کشور و محقق کردن احکام برنامه هفتم پیشرفت در کنار دولت خواهد بود. موفقیت دولت موفقیت همه ماست.

قالیباف: مجلس به وظیفه خود عمل کرد

قالیباف در جلسه نوبت عصر امروز (چهارشنبه) صحن مجلس پس از پایان رسیدگی به برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و اعلام رأی اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی نیز در سخنانی اظهار داشت: «به دولت عزیز رئیس جمهور و وزرا هم پیشاپیش هفته دولت و هم مسئولیتی که بر دوش گرفتند تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و همانطور که ریاست محترم جمهور در آخرین دفاع خود نکاتی را فرمودند ان‌شاءالله با همکاری و همراهی دولت و مجلس در همه عرصه‌ها با همدلی و وفاق که ثمره این هماهنگی و همکاری است ارزش افزوده‌ای در حل مشکلات مردم باشد و مردم و ایران عزیز ما از ثمره این همکاری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مجلس ، کابینه ، دولت ، پزشکیان
نظر شما
پربیننده ها