دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با مدیرکل دامپزشکی استان

سرهنگ «مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و هیات همراه با مدیرکل دامپزشکی در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 26August 2024

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با مدیرکل دامپزشکی استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز سرهنگ محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با «محمد خلیل وند» مدیرکل دامپزشکی استان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ «مهدوی فرد» از لحظه لحظه دفاع مقدس به عنوان الگو و سرمشقی برای زندگی امروز یاد کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست و در جنگ تحمیلی هم تمام اقشار جامعه مشارکت فعالانه داشتند که موجب شد پیروزی‌های بی‌نظیری نصیب نظام اسلامی شود.

وی با اشاره به تولیدات دفاع مقدس در این اداره‌کل پرداخت و گفت: استان کرمان بیش از ۵۴۰ کتاب در جهت معرفی شهدا در قالب شعر، رمان، داستان کودک و.‌‌... در اختیار مخاطب قرار داده است.

مهدوی فرد با اشاره به تولیدات هنری، سینمایی در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: این اداره کل علاقمند است در جهت برگزاری یادواره و چاپ کتاب با این اداره کل همکاری دو طرفه داشته باشد.

در ادامه «خلیل وند» مدیر کل دامپزشکی استان نیز با اشاره به اینکه این اداره کل یادواره ۸ نفر از شهدای منتسب به اداره کل دامپزشکی کرمان را برگزار کرده است که با استقبال همکاران و خانواده های این عزیزان روبه رو شده است عنوان کرد: امسال قصد داریم به معرفی شهدا در قالب کتاب بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار