استاد جنگ‌های نامتقارن

سید حسن نصرالله استاد جنگ‌های ترکیبی است، جنگ‌های کلاسیک را می‌شناسد، جنگ منظم را بلد است، جنگ‌های نامنظم و نیز جنگ‌های نامتقارن را به‌خوبی می‌شناسند.
کد خبر: ۶۸۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 26August 2024

گروه سیاسی دفاع‌پرس- مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ «️به سید حسن نصرالله باید گفت أستاد حرب الهیبرید؛ او استاد جنگ‌های ترکیبی است، جنگ‌های کلاسیک را می‌شناسد، جنگ منظم را بلد است، جنگ‌های نامنظم و نیز جنگ‌های نامتقارن را بخوبی می‌شناسند، فرمول جنگ‌های پست مدرن را خیلی خوب می‌داند و بلوف‌های راهبردی آمریکا_اسراییل  او را منفعل نمی‌کند، به جنگ‌های ادراکی و شناختی هم در سپهر عمومی و جهان‌های اجتماعی مسلط است، قدرت کلمات را بیش از دشمنانش می‌شناسد و برخی اوقات به کلمات و واژگان لباس‌هایی همانند زره، فشنگ و موشک می‌پوشاند و شلیک می‌کند. حتی دشمنان هم او را راستگوترین دشمن خود می‌شناسند. بالاتر از همه از مصادیق رجال صدقواست که مانند اصحاب صالح پیشین منتظر شهادت است.

استاد جنگ‌های نامتقارن

️کار ترکیبی که سیدحسن نصرالله در عملیات ترکیبی و هیبریدی اربعین علیه رژیم صهیونیستی فرماندهی کرد باری دیگر سید را در قامت استاد بلامنازع جنگ‌های هیبریدی به رخ جهانیان کشید؛ نصرالله استاد الهیبرید است!»

به گزارش ایسنا،‌ حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر یکشنبه در سخنرانی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که امروز علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها