ورود ۵۰ هزار تُن تجهیزات نظامی به سرزمین‌های اشغالی

روزنامه صهیونیستی یسرائیل هیوم نوشت که از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تاکنون ۵۰ هزار تُن تجهیزات نظامی وارد فلسطین اشغالی شده است.
کد خبر: ۶۸۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ - 26August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» نوشت که از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۵۰ هزار تُن تجهیزات نظامی از طریق ۵۰۰ فروند هواپیما و ۱۰۷ شناور دریایی، وارد فلسطین اشغالی شده است.

ورود ۵۰ هزار تُن تجهیزات نظامی از طریق ۵۰۰ فروند هواپیما و ۱۰۷ شناور دریایی

به نوشته این روزنامه، این تجهیزات شامل خودروهای زرهی، اسلحه، مهمات، تجهیزات حمایت و تجهیزات پزشکی است.

اذعان روزنامه صهیونیستی به واردات سلاح‌ به فلسطین اشغالی برای ادامه نسل‌کُشی فلسطینیان در حالی است که «فرانچسکا آلبانیزی» گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره حقوق بشر در فلسطین اخیراً گفت که رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه با سلاح آمریکایی و اروپایی است و این اقدام در سایه بی توجهی همه «ملت های متمدن» صورت می‌گیرد.

همچنین شبکه «سی ان ان» اخیراً به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که آمریکا ۳.۵ میلیارد دلار برای خرید سلاح و تجهیزات نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد داد.

این شبکه افزود که این تسلیحات و تجهیزات نظامی فوراً در اختیار رژیم صهیونیستی قرار نخواهد گرفت، بلکه طی سال‌های آینده این رژیم این تسلیحات را دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این پول بخشی از یک لایحه هزینه ای ۱۴.۱ میلیارد دلاری است که در ماه آوریل توسط کنگره تصویب شد است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها در منطقه بالا گرفته و رژیم صهیونیستی برای حمله‌ی تلافی‌جویانه احتمالی ایران آماده می‌شود.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها