جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد؛

لزوم وحدت جهان اسلام برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

امیر سرتیپ «دادرس» با اشاره به کشتار بیش از ۴۰ هزار تَن از مردم بی‌گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی، بر لزوم وحدت جهان اسلام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در آیین آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه دوره ۳۵ دانشجویان مدیریت دفاعی دافوس آجا که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: این دوره‌ها می‌تواند معلومات دانشجویان را در سطحی قرار دهد که اثرات آن را در آینده در یگان‌ها ببینیم؛ پس سعی کنید از این فرصت برای ارتقاء دانش خود بهره ببرید.

لزوم وحدت جهان اسلام برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

امیر سرتیپ دادرس در ادامه با اشاره به تهدیدات مجود در در سطح جهان گفت: شما دانشجویان در عصری قرار دارید که فضای مجازی توسط قدرت‌های استکباری بر همه حوزه‌ها سایه افکنده و قدرت‌های جهانی برای تسلط بیشتر بر آن میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: سازمان ملل نیز ابزاری برای تسلط‌گری قدرت‌های استکباری است که در آن، دارندگان بمب هسته‌ای تصمیم‌گیرندگان اصلی هستند.

وی سپس با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: فضای مجازی نیز  عرصه‌ای شده برای گسترش تسلط قدرت‌های استکباری بر دیگر کشور‌های جهان است؛ همچنین می‌بینید چگونه گروه‌های تکفیری مانند داعش را برای کشتار مسلمانان ایجاد می‌کنند که با ادعای دین دست به کشتار گسترده مردم مسلمان می‌زنند.

امیر سرتیپ دادرس  عنوان کرد: انسان دانش خود را باید از محیط درست بگیرد و اگر دانش از فضای مجازی و فضای منحرف گرفته شود، این انسان در اختیار حق و حقیقت نخواهد بود؛ این فرد اگر در میدان حق علیه باطل قرار گیرد، نمی‌تواند درست عمل کند و به بیراهه خواهد رفت.

جانشین فرمانده کل ارتش نفوذ در دل‌های نیروی‌های تحت امر در نیرو‌های مسلح را بسیار مهم دانست و افزود: در عصری که فرزندان از پدر و مادر خود تبعیت نمی‌کنند و تحت تأثیر تهاجم فرهنگی و فضای مجازی هستند آموزش درست و بهره‌گیری از اساتید برجسته و کارا برای تربیت بسیار مهم است. 

امیر دادرس همچنین با اشاره به کشتار گسترده مردم بی‌گناه غزه گفت: بیش از ۴۰ هزار زن، کودک و غیر نظامی در باریکه غزه به شهادت رسیدند، اما هیچ صدایی از کشور‌های اسلامی بلند نمی‌شود و در سوی دیگر در سال‌های اخیر مشاهده کردیم که گروه‌های تکفیری مانند داعش که ادعای دین داشتند، دست به کشتار شیعه، سنی و پیروان ادیان دیگر می‌زنند و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند؛ همه این‌ها لزوم وحدت میان مسلمانان را نشان می‌دهد تا در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار