در جلسه شورای هماهنگی هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح؛

«دیده بان» عنوان جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح شد

آیین‌نامه جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح مورد تایید شورای هماهنگی هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح قرار گرفت و عنوان «دیده بان» برای این رویداد انتخاب شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 29August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، چهارمین جلسه شورای هماهنگی هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح با موضوع آیین نامه جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با حضور «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و همچنین نمایندگان هنری سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار شد. 

«دیده بان» عنوان جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح شد

در ابتدای این جلسه جعفری ضمن تسلیت ایام عزای آل الله و اربعین حسینی، بر ضرورت ایجاد انسجام، یکپارچگی و هم‌افزایی در برگزاری جشنواره‌های هنری سازمان‌های نیروهای مسلح تاکید کرد.

گفتنی است: در این جلسه «آیین‌نامه جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیروهای مسلح» که در طی جلسات گذشته مورد بحث و بررسی و انجام اصلاحات مختلفی قرار گرفته بود، به تایید همه اعضاء رسید. 

علاوه بر این، برابر نظر سنجی انجام شده در جلسه مذکور از بین نام‌های پیشنهادی اعضاء، عنوان «دیده بان» برای نام جشنواره مذکور انتخاب شد.  در این راستا مقرر شد دستورالعمل اجرایی جشنواره نیز توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس تنظیم و در جلسات بعدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها