روند درمانی «محمدعلی بهمنی» از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود

مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به بستری شدن استاد محمد علی بهمنی در بیمارستان، از پیگیری مستمر روند درمانی این شاعر نامدار توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 30August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نیکنام حسینی پور با اشاره به عیادت از محمدعلی بهمنی به نمایندگی از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: از آغاز بیماری این شاعر گرانقدر بطور مستمر با همسر و فرزند ایشان در ارتباط هستیم و روند درمانی استاد بهمنی از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود.

روند درمانی «محمدعلی بهمنی» از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود

حسینی پور با اشاره به اینکه استاد محمد علی بهمنی ازجمله شاعران و ادیبان نامدار کشور است که اشعار او مورد اقبال عموم مردم نیز قرار گرفته است، اظهار داشت: اشعار و ترانه‌های وی در محافل ادبی و موسیقایی گوناگون توسط خوانندگان و شاعران خوانده شود وکمتر شاعر و ترانه سرایی را داریم که اشعارش به این اندازه مورد استقبال قرار گیرد.

مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اینکه استاد بهمنی از اعضای نامدار صندوق اعتباری هنر است افزود: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در خردادماه سال جاری پس از بستری شدن این شاعر عزیز در بیمارستان از وی عیادت و روند درمانی ایشان از طریق واحد نامداران پیگیری و حمایت‌های لازم نیز بعمل آمد. 

مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به بستری شدن مجدد استاد بهمنی به علت خونریزی مغزی اشاره کرد و گفت: به نمایندگی از صندوق اعتباری هنر در بیمارستان حضور یافتم ودرگفتگو با خانواده این شاعر پر آوازه مراتب قول مساعد سید مجید پوراحمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر برای پشتیبانی و حمایت از روند درمانی این چهره برجسته ادبی کشور تا بهبودی کامل وی اعلام شد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: امیدواریم استاد بهمنی به یاری خداوند و دعای خیر مردم عزیز، سلامتی و بهبودی کامل خودش را بدست آورده و به محافل ادبی و آغوش مردم و علاقه‌مندان باز گردد. 

مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: رویکرد صندوق اعتباری هنر، تکریم فعالان عرصه فرهنگ و هنر است و سعی کرده در کنار تمامی اصحاب فرهنگ و هنر در سراسر کشور باشد و حمایت و پشتیبانی از هنرمندان به ویژه بهنگام بیماری و نیاز به درمان را وظیفه ذاتی خود می‌داند و از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است؛ با تأکید سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل صندوق هنر جلسه ستاد پیگیری روند درمانی و تکریم استاد محمد علی تشکیل شد.

در این جلسه که نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سیدعباس سجادی شاعر، محمد آشوری رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان، همایون امیرزاده عضو هیأت مدیره موسسه اطلاعات، محمد‌جواد حق‌شناس، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ ارشاد هرمزگان و اعضا خانواده استاد بهمنی حضور داشتند، آخرین وضعیت روند درمانی و همچنین چگونگی تکریم شایسته استاد بهمنی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها