فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اشتباه محاسباتی دشمنان با ضربه سهمگین پدافند هوایی مواجه خواهد شد

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» با بیان اینکه تجهیزات نیروی پدافند هوایی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های دنیا به‌روز‌تر است، گفت: اشتباه محاسباتی دشمنان با ضربه سهمگین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجدید میثاق فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیرو با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار داشت: در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس و در بحران‌های دیگری که طی سالیان اخیر در کشور رخ داده است، همواره ایستادگی کرده‌ایم.

اشتباه محاسباتی دشمنان با ضربه سهمگین پدافند هوایی مواجه خواهد شد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: در این ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، در همه زمان‌ها قدرت پدافند هوایی را به رخ دشمنان خودمان که در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی هستند، کشیده‌ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: دشمنان می‌دانند که توان مقابله با قدرت نیروی پدافند هوایی را نخواهند داشت و بار‌ها به آن‌ها هشدار داده‌ایم که در محاسباتشان اشتباه نکنند؛ زیرا اشتباه محاسباتی آنان با ضربه سهمگین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: آن‌ها می‌دانند که توان رزم ما مثل نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است و تجهیزات کنونی ما قابل مقایسه با گذشته نیست؛ تجهیزاتی که از پیشرفته‌ترین سامانه‌های دنیا به‌روز‌تر و جلوتر است و این قدرت پدافند هوایی است.

امیر صباحی‌فرد گفت: تجهیزاتی که در پدافند هوایی از آن استفاده می‌شود، هیچ‌گونه وابستگی به کشور دیگری ندارند. این تجهیزات که در داخل کشور خودمان ساخته شده‌است، در لبه فناوری به‌روز دنیاست و در بسیاری از مرتبه‌ها از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا جلوتر است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: ما بر اساس تهدیدات موجود و حتی جلوتر از تهدیدات موجود که به صورت دقیق برآورد شده است، تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کرده‌ایم تا در مواقع لزوم به صورت دقیق از آن‌ها استفاده کنیم.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر روشن‌دل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیرو به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ 381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار