فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه امید در تربت جام همزمان با هفته دفاع مقدس

سرهنگ بیدل گفت: در هفته دفاع مقدس؛ برپایی نمایشگاه امید با هدف تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، با محوریت دانش‌آموزان پسر توسط مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان تربت جام برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵ - 04September 2024

برپایی نمایشگاه امید در تربت جام همزمان با هفته دفاع مقدسسرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی، اظهار داشت: آحاد مردم در برابر شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس مسئول بوده و موظف به انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله در حوزه‌های مختلف هستند؛ بر همین اساس انتظار است که همچون سایر مناسبت‌های ملی؛ تمام دستگاه‌های اجرایی تربت جام برای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس پای کار باشند.

وی با بیان اینکه تربت جام؛ ۶۳۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، یادآور شد: این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲۲۷ هزار نفر؛ دارای ۱۵۹ هزار پایگاه بسیج و ۷۹ هزار بسیجی، اعم از خواهران و برادران، است.  

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام درتشریح برنامه‌های چهل‌وچهارمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان گفت: برای برگزاری هرچه بهتر ویژه‌برنامه‌های این مناسبت ملی در تربت جام؛ برنامه‌هایی همچون فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای شاخص شهرستان و همچنین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تربت جام با حمایت فرمانداری این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ بیدل تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس؛ برپایی نمایشگاه امید، تشریح و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، با محوریت دانش‌آموزان پسر توسط مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان تربت جام انجام می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود تشریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده شهدا، روایتگری رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در جمع اقشار مختلف مردم و برگزاری برنامه‌های اقشار مختلف بسیج از دیگر اقداماتی است که به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ در تربت جام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها