فرمانده کل انتظامی کشور:

شهید «امیرعبداللهیان» تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت

 سردار «رادان» گفت: شهید «حسین امیرعبداللهیان» تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت و برگزاری نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در زادگاه این مجاهد پرکار اقدامی ارزشمند است.
کد خبر: ۶۸۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 03September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور روز سه‌شنبه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان اظهار داشت: خیل مجاهدت در غربت نسل به نسل آموخته شد و یادگاری از گذشته است و شهادت امام رضا(ع) مصداقی از مجاهدت در غربت است.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ سال پیش حمایت از مردم فلسطین آرزوی مردم ایران و جهان بود که در نهضت امام خمینی(ره) این آرزو محقق شد.

سردار رادان تاکید کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی تلاش داشت فلسطین را از نظرها گم کند اما امروز همه فلسطین را به واسطه ایستادگی، پشتیبانی و حمایت می‌شناسند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه در پویایی جبهه مقاومت موثر است و باید جبهه مقاومت را در جهان تبیین کرد.

وی گفت: قدرت پوشالی از آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ذهن‌ها بود اما شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و شکست مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه و غرش موشک‌های جبهه مقاومت از آثار جبهه مقاومت و مجاهدت در غربت است.

سردار رادان با اشاره به ضرورت هماهنگی بین عرصه‌ها برای موفقیت در کارها، بیان کرد: عرصه میدان رزم بدون شناخت عرصه دیپلماسی کارایی کافی ندارد و شناخت و اعتقاد میدان دیپلماسی لازمه و کامل کننده میدان رزم است.

وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت و برگزاری نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در زادگاه این مجاهد پرکار اقدامی ارزشمند است.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: فرمانده میدان دیپلماسی باید باور و اعتقاد قلبی به این میدان داشته باشد و شهید امیرعبداللهیان با تاسی از رهبر معظم انقلاب و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اعتقاد و باور کامل وارد عرصه دیپلماسی شد و برون داد این هماهنگی تحقق عملیات وعده صادق است.

سردار رادان افزود: شهید سردار اسماعیل هنیه از شهید امیرعبداللهیان وزیر مقاومت و رسانه‌های خارجی از این دیپلمات انقلابی قاسم سلیمانی در عرصه دیپلماسی یاد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تبسم همیشگی شهید امیرعبداللهیان نشان از سیاست‌مداری وی بود و سیاست اخلاقی را رعایت می‌کرد و این شد که وزیر معیار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار