پیام تشکر مقاومت فلسطین از یمن+ فیلم

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی تصویری از نیرو‌های مسلح یمن به دلیل پشتیبانی از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 08September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس بخش اطلاع رسانی جنگی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، امروز ویدیویی را تحت عنوان «از غزه تا صنعا... مقاومت تا قدس» منتشر کرد.

پیام تشکر مقاومت فلسطین از یمن + فیلم

سرایا القدس در این ویدیو به پاس تشکر از نیرو‌های مسلح یمن لحظاتی را از عملیات‌های آن به همراه عملیات‌های خود علیه رژیم صهیونیستی به تصویر کشید.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کشتی‌های تجاری که به سمت فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند از طریق تنگه باب المندب وارد دریای سرخ می‌شوند و از آنجا به بندر ایلات یا کانال سوئز در مصر و سپس به بندر اشدود یا حیفا منتقل می‌شوند، اما امروز با توجه به جنگ غزه و معادله جدید دریایی که یمن علیه رژیم صهیونیستی ترسیم کرده است تا زمانی که محاصره غزه برداشته نشود و غذا و دارو و سایر مایحتاج اولیه به این منطقه نرسد، هیچ کشتی از مبدا و به مقصد اراضی اشغالی، اجازه ورود به باب المندب و خروج از این تنگه را ندارد.

شبکه بلومبرگ اخیرا در تحلیلی از پیامد‌های عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ نوشت که هر نامزد پیروز در انتخابات ۱۵ آبان آمریکا ناچار است با واقعیت شکست این کشور در مواجهه با نیرو‌های یمنی روبرو شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: غزه ، جنگ ، فلسطین اشغالی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار