رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در ایلام

حجت الاسلام «چراغی پور» گفت:با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده، آیین‌های بزرگداشت هفته وحدت از ٢۵ تا ٣١ شهریور ماه جاری در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳ - 09September 2024

اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت اظهارداشت: با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده، آیین‌های بزرگداشت هفته وحدت از ٢۵ تا ٣١ شهریور ماه جاری در سطح استان برگزار خواهد شد. 

به گفته وی، هفتۀ وحدت یادگار ارزشمند امام راحل بعنوان منادی اتحاد جهان اسلام بوده و بر این اساس ویژه برنامه‌های بزرگداشت این هفته باید با شکوه تمام برگزار گردد. 

وی افزود: در مقطع حساس کنونی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل، با ایجاد گروه‌های تکفیری و داعش، تمام تلاش خود را با سیاه نمایی، وارونه سازی و انحراف در مسیر مسلمانان از مسیر اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام به ویژه علما، صاحبان قلم و رسانه‌ها سنگین‌تر از قبل است.

حجت الاسلام «چراغی پور»، فضاسازی گسترده محیطی و رسانه ای، تجلیل از سادات گرانقدر، نشست‌های بصیرتی با موضوع وحدت جهان اسلام، محافل انس با قرآن و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده بزرگداشت هفته وحدت در استان عنوان کرد.

به گفته وی، جشن بزرگ میلاد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بعنوان شاخص‌ترین برنامه هفته وحدت همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها