مدیریت جهاد کشاورزی سرپل ذهاب:

شهدا الگوهای بی‌نظیری از ایمان، ایثار و مقاومت و ولایت‌مداری بودند

«دارابی» گفت: شهدا الگوهای بی‌نظیری از ایمان، ایثار و مقاومت، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری بودند و جامعه ما امروز نیازمند چنین افرادی با این شاخصه‌ها است تا بتوانیم در برابر دشمنان انقلاب به برتری برسیم. 
کد خبر: ۶۸۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 09September 2024

شهدا الگوهای بی‌نظیری از ایمان، ایثار و مقاومت و ولایت‌مداری بودندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، « خلیل حیدری» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در یادواره شهدای جهاد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا بهترین سرمایه خود را فدا کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت باشد و مردم بتوانند در آسایش کامل زندگی کنند و لذا ما به شهدا مدیون هستیم و باید دین خود را با تداوم راه شهدا، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، حفظ امنیت و آرامش کشور و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ادا کنیم. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل‌ذهاب با تأکید بر لزوم زنده‌نگهداشتن یاد و نام شهدا، افزود: به منظور تداوم راه شهدا لازم است که شهدا را به نسل جوان و نوجوان کشور معرفی کنیم و یکی از راه‌های مهم و تأثیرگذار در معرفی شهدا و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا است. 

وی تصریح کرد: در برگزاری کنگره شهدا باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا با استفاده از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این کنگره‌ها شهدا را به خوبی معرفی کرده و نهایت بهره‌برداری از کنگره‌ها صورت گیرد. 

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: الگوسازی شهدا برای جوانان و نوجوانان باید در دستور کار برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا قرار گیرد که نسل امروز کشور شهدا را در مسیر زندگی الگوی خود قرار دهند. 

حیدری خاطرنشان کرد: شهدا الگوهای بی‌نظیری از ایمان، ایثار و مقاومت، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری بودند و جامعه ما امروز نیازمند چنین افرادی با این شاخصه‌ها است تا بتوانیم در برابر دشمنان انقلاب به برتری برسیم. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جبهه‌های غرب کشور بسیار مهم بود پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بازی‌دراز اولین عملیات پیروزمندانه ما بود که تأثیر بسیاری در جبهه‌های دیگر داشت اما در سال‌های پس از جنگ به درستی به محور غرب پرداخته نشده و استان کرمانشاه و شهدای آن مظلوم واقع شدند که لازم است با برگزاری کنگره شهدای استان هم به عملیات‌های این منطقه پرداخته و هم شهدای عزیز استان را بیشتر معرفی کنیم. 

این مقام مسئول اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس پیروزی در برابر دنیای استکبار، ایمان، اخلاص، ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی رزمندگان و لطف خدا و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) حاصل شد و ما امروز نیاز داریم که این فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم تا در برابر دشمنان انقلاب و اسلام پیروز باشیم. 

وی در پایان افزود: برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا در نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد که باید از آن نهایت استفاده را کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار