قدردانی مردم شهرستان زاوه از شهید مدافع وطن+ فیلم

پیکر شهید مدافع وطن «امیر ابراهیم‌زاده» از کارکنان وظیفه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان که در عملیات تروریستی میرجاوه به همراه دو تن از همرزمانش به شهادت رسیده بود توسط مردم شهرستان زاوه تشییع و در روستای صفی‌آباد به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 15September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی شهادت سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه در یک عملیات تروریستی، پیکر مطهر شهید مرزبانی سرباز وظیفه «امیر ابراهیم‌زاده» امروز بعد از انجام تشریفات نظامی بر روی دستان مردم شهیدپرور و مسئولان محلی شهرستان زاوه واقع در جنوب خراسان رضوی تشییع و در ادامه جهت خاکسپاری به زادگاهش صفی‌آباد منتقل شد..

ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور خودرو فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه استان سیستان و بلوچستان حین سوخت‌گیری در پمپ بنزین مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت و ستوان‌یکم «محمدامین نارویی» از کارکنان پایور و همچنین «امیر ابراهیم‌زاده» و «محمدامین نارویی» از کارکنان وظیفه این هنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«امیر ابراهیم‌زاده» از کارکنان وظیفه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان یکم مرداد ۱۳۸۰ در روستای صفی‌آباد از توابع شهرستان زاوه دیده به جهان گشود و سرانجام شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور به همراه دو نفر از همرزمان خود به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار