شهدا برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای گرانقدر برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند و وظیفه حفظ و پاسداری از دستاورد گرانبهای این عزیزان بر عهده ماست.
کد خبر: ۶۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ - 15September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «فریبرز خزائی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی کرمانشاه اظهار داشت: شهدای گرانقدر برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند و وظیفه حفظ و پاسداری از دستاورد گرانبهای این عزیزان بر عهده ماست.

شهدا برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند

سرهنگ خزائی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک منشور برای نسل جوان و آیندگان تبیین و در دسترس این عزیزان قرار دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: یکی از اهداف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب این بوده که به دشمنان بفهماند که انقلاب اسلامی ایران ماندنی و ماندگار است و ریشه‌ی آن با خون پاک شهدای گرانقدر آبیاری شده است و یکی دیگر از اهداف، تبیین نقشه راه برای نسل‌های آینده این مرز وبوم است.

سرهنگ خزائی گفت: تفکر و روحیه انقلابی از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تا به امروز ادامه داشته و وظیفه ماست با نشر سیره شهدا، شاخصه‌های ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ساری کنیم.

در پایان این مراسم برنامه‌های مختلف همچون مسابقات قرآنی و کتابخانی برگزار و از برندگان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی در استان کرمانشاه از ۲۰ الی ۲۴ شهریور در بازدید بسیجیان ناحیه مقاوت بسیج مرکز به همراه خانواده‌های این عزیزان از یادمان شهدای پاوه و یادمان شهدای بازی دراز در سرپل ذهاب و مرصاد در شهرستان اسلام اباد غرب، برگزار شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار