استاندار مازندران:

نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس، موثر و بی‌بدیل است

«نوری» گفت: نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس، موثر و بی‌بدیل است و در کل، هنر بهترین و شیواترین راه انتقال پیام است که در دوران دفاع مقدس در قالب شعر، سرود، تئاتر، فیلم، تصویر، اخبار و ... به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۶۹۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 16September 2024

نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس، موثر و بی‌بدیل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در همایش «رسانه و دفاع مقدس» که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با حضور اصحاب رسانه استان در سالن همایش صدا و سیمای مازندران برگزار شد، با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت، یادآور نقاط برجسته اسلام و انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نیز از ایامی است که باید به صورت ویژه گرامی داشته شود، افزود: تلاقی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت بسیار مبارک می‌شماریم و همزمانی آن با بازگشایی مدارس، بستر مناسبی برای انتقال ارزش‌ها است.

نوری با بیان اینکه امام یک رفتار و برخورد مردمی با مردمش را داشت، اما بسیار اثرگذار و عمیق بود، ادامه داد: امام خمینی با درایت و رهبری حکیمانه از ظرفیت تمدن اصیل اسلامی بهره گرفت و مردم نیز با ظرف دین در این مسیر همراهی کردند.

این مسئول با بیان اینکه مبنای محاسبه امام راحل، اسلام ناب بود که تفاوت فراوانی با مبنای محاسبه دشمن داشت، افزود: امروز پیشرفت‌های کشور‌های اسلامی نظیر یمن، برگرفته از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رشادت‌ها، شهادت‌ها و جهاد در راه خدا به ملت ایران عزت داد و باید در کنار پیشرفت‌ها در مدیریت ضعف‌ها درست عمل کنیم و قطعا در این موارد، ظاهر ما اسلامی، اما در اجرا، غربی عمل کردیم.

استاندار مازندران گفت: نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس، موثر و بی‌بدیل است و در کل، هنر بهترین و شیواترین راه انتقال پیام است که در دوران دفاع مقدس در قالب شعر، سرود، تئاتر، فیلم، تصویر، اخبار و ... به تصویر کشیده شد.

نوری با بیان اینکه دومین کنگره شهدای مازندران بسیار ارزشمند است و ما به بیش‌ از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهدای استان، مدیون هستیم، تصریح کرد: در کنگره شهدا باید همه توان خود را بگذاریم و باید به بهترین شکل و با همه ظرفیت، پای کار بیاییم.

استاندار مازندران اذعان داشت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا است و باید از ظرفیت‌های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزاری این مراسم، بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار