مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

گردشگری دفاع مقدس حلقه مفقوده فرهنگی خوزستان است

حبیبی گفت: تقارن هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و هفته گردشگری مناسب ارزشمندی است که این حلقه گمشده در فضای فرهنگی استان را پیوند بزنیم و ما در این خصوص آمادگی لازم را دارا هستیم.
کد خبر: ۶۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 16September 2024

گردشگری دفاع مقدس حلقه مفقوده فرهنگی خوزستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین تفاهم‌نامه استانی گردشگری دفاع مقدس با عنوان گردشگری نور امروز با حضور فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، شهردار اهواز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مدیرکل آموزش و پزرورش خوزستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قرارگاه کربلا امضا شد.

«عبدالله حبیبی» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ایبن جلسه به ضرورت اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: طبع همه دانش‌آموزان ما به خصوص نسل امروز این است که گاهی از حصار مدرسه آزاد باشند و در فضاهایی متفاوت قرار بگیرند و چه ایده‌ای بهتر از این که در اردوی گردشگری دفاع مقدس با رشادت‌ها و قهرمانان ملی شان آشنا شوند.

وی افزود: طی جلساتی که با سردار مرادحاجتی داشتیم اعلام آمادگی کردیم که هر چهار ناحیه آموزش و پرورش اهواز را فراخوان داده و طی برنامه‌ای به این اردوهای شهر محور اعزام کنیم.

حبیبی با اشاره به اهمیت انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و هفته گردشگری مناسب ارزشمندی است که این حلقه گمشده در فضای فرهنگی استان را پیوند بزنیم و ما در این خصوص آمادگی لازم را دارا هستیم.

مدیرکل آموزش و پزرورش خوزستان یادآور شد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت اولین برنامه مدارس ما در سراسر استان است و زنگ مدارس منتخب‌مان را نیز با عنوان زنگ «مهر محمدی» به مناسبت ولادت حضرت رسول (ص) خواهیم نواخت.

انتهای پیام/

 

 

.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار