استاندار همدان:

هفته‌ دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانان ایران اسلامی است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان است که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک میهن به خطر بیفتد.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 17September 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد»  استاندار همدان امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی و رزمایش بسیجیان استان، اظهار داشت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان است که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک میهن به خطر بیفتد.

وی افزود: در این هفته، رزمایش «الی بیت‌المقدس»  که مزین به نام شهید والامقام محمدرضا زاهدی است، با حضور ۱۵ هزار نفر از بسیجیان استان برگزار می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد: همچنین به مناسبت نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، برنامه‌های مختلفی در استان همدان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سردار شهید حاج حسین همدانی که از پیشکسوتان ایثار و شهادت بود، نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در انقلاب اسلامی و مقابله با رژیم منحوس طاغوت و سپس در تقویت بنیه نظامی کشور نیز نقش کلیدی ایفا کرد و تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در خط مقدم جبهه‌ی مقاومت حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار