حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی: دشمنان با تبلیغات مسموم حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در آئین معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، گفت: در حقیقت جهاد تبیین به معنای شناخت دشمن و شناساندن دشمن به دیگران است زیرا امروز دشمنان به وسیله تبلیغات مسموم حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 20September 2024

رهبر انقلاب جهاد تبین را بسیار مهم می دانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز جمعه سی‌ام شهریورماه در آئین معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های آقای نکونام ساده زیستی و قناعت بود، کار و خستگی برای او معنایی نداشت، عنایتی که رهبر انقلاب به واسطه ایشان به این استان داشتند به کمتر کسی داشتند و این موضوع نشان دهنده شایستگی ایشان است.

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب از بیماری حجت‌الاسلام نکونام بسیار متاسف شدند، افزود: امیدواریم که حجت‌الاسلام فاطمی هم همین رویه و روش را ادامه دهند، رهبر انقلاب در این مورد از شما انتظاری دارند، آن این است که برای نماز جمعه اهمیت ویژه‌ای قائل باشید و اگر می‌خواهید فرزندانتان در این تبلیغات مسموم مصون بماند آنها را با خود به نماز جمعه بیاورید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: بار‌ها تعریف این منطقه را از رهبر انقلاب شنیدم و ایشان گفتند سلام مرا به مردم این استان برسان.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه امروز باید جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مردم تبیین شود، ادامه داد: رهبر انقلاب در این سال‌ها بر مسئله جهاد تبیین بار‌ها تاکید کردند و این مسئله را بسیار مهم می‌دانند، جهاد تبیین یعنی اینکه دشمن را بشناسیم و بشناسانیم، این جهاد برای همه به خصوص روحانیت واجب است.

وی اضافه کرد: اگر قدرت نظامی و زحمات نیرو‌های مسلح نبود، دشمنان تاکنون ریشه اسلام را کنده بودند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم صهیونیستی امروز قتل عام می‌کند و کک کسی نمی‌گزد، ولی این رژیم بداند به زودی جواب به شهادت رساندن مهمان ما اسماعیل هنیه را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: باید مراقب توطئه‌های دشمن بود و باید دانست امنیتی که وجود دارد از برکت خون شهدا ست و خانواده شهدا به این واسطه از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها