فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور:

اتحاد امروز مسلمانان از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است

سردار سلیمانی گفت: اتحاد مسلمانان از ثمرات هشت سال دفاع مقدس، آرزوی دیرینه ایران اسلامی برای نابودی امریکا و اسرائیل، وعده خدا و پیش‌بینی امامین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 22September 2024

اتحاد امروز مسلمانان؛ از ثمرات هشت سال دفاع مقدس استسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از دشمنان و سردمداران استکبار مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس آرزو داشتند ایران اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند، اما به لطف خدا با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی؛ ملت ایران، هر سال پیروزی این انقلاب را جشن می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نتایج بسیار مثبتی برای کشور داشته افزود: باید یادی کنیم از حضرت امام خمینی (ره)، پرچمدار این انقلاب، که چقدر زیبا استراتژی و راهبرد نظامی چمهوری اسلامی ایران را مشخص کرده و فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد». امروز، پس از ۴۰ سال، می‌توانیم به وضوح عمق مطالب ایشان را درک کنیم؛ برای نمونه برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، ان‌شاءالله یکی از همان موضوعاتی است که فتح قدس شریف را دنبال می‌کند.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور بیان داشت: اتحاد مسلمانان؛ از ثمرات هشت سال دفاع مقدس، آرزوی دیرینه ایران اسلامی برای نابودی امریکا و اسرائیل، وعده خدا و پیش‌بینی امامین انقلاب اسلامی است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل؛ با یک دوراندیشی خاص فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید». ان‌شاءالله این ظلم‌ها به زنان وکودکان در فلسطین، دامن‌گیر رژیم صهیونیستی خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه یادآور شد: شکست اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا محرز شده است و هر چه که پیش برویم اسرائیل تلاش می‌کند آبروی ازدست رفته خود را به دست آورد. همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید داشتند؛ نابودی اسرائیل نزدیک است، به همین خاطر؛ قطعاً و یقیناً با اتحاد امت اسلامی؛ این جرثومه فساد از نقشه جغرافیایی جهان حذف خواهد شد.

این مسئول در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نیشابور گفت: طی هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم که در این هفته، برنامه‌های پیش‌بینی شده در شان و جایگاه نیشابور برگزار باشد؛ لذا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی؛ طی هفته دفاع مقدس در نیشابور برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از جمله البسه اسلامی، نوشت افزار، کتب دفاع مقدس، سبد خانوار و سایر محصولات مرتبط در نظر گرفته شده است که با حداقل قیمت به مردم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها